Kompanija „Ringier Srbija“, u čijem je vlasništvu „Blic“, prenela je krajem avgusta 2022. godine celokupan vlasnički udeo nedeljnika NIN svojoj generalnoj direktorki Drakulić Petrović.
Ona je danas za Radio-televiziju Vojvodine kazala da je stari vlasnik „Ringier“ napravio transparentu prodaju i da nije bilo drugih zainteresovanih ponuđača, ali da ona ne može da priča o detaljima.
„Preuzela sam profesionalni izazov koji nije lak. Verujem da ću uspeti da odgovorim. Svaki medij mora da se modernizuje, pa i NIN. Ulažem svoj novac u NIN. Želim od njega da napravim još veći brend i da ga prilagodim novom vremenu“, kazala je Jelena Drakulić Petrović.
Navela je da promena koncepta tog nedeljnika znači proširenje spektara tema, da politika i kritičnost daju autentičnost NIN-u i da ona nije imala nameru da izbaci političke teme.
Ocenila je da veb-sajt NIN-a radi dobro i da je dovela stručnjake koji se tim bave, a da joj je želja da NIN ima veću publiku.
Drakulić Petrović je rekla da se predsednik Srbije Aleksandar Vučić odazvao njenom pozivu i nedavno dao intervju za taj nedeljnik čime je, kako veruje, uradila „dobru stvar za NIN“ pošto je cilj novinara da dođu do svih relevantnih političkih aktera.
Urednički kolegijum NIN je 10. januara saopštio da će novinari napustiti taj nedeljnik i posao nastaviti u novom nedeljnom listu pošto se ne slažu s „promenom koncepcije“ koju je najavila nova vlasnica, a na sajtu tog nedeljnika je objavljeno da je dugogodišnji glavni i odgovorni urednik Milan Ćulibrk odlučio da se 8. februara povuče s te funkcije.
Istog dana je „United Media“ saopštila da uskoro pokreće novi nedeljni list u Srbiji u kojem će raditi cela sadašnja redakcija NIN-a.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.