Ulični prodavci magazina “Liceulice” morali su da zbog tropskih vrućina skrate radno vreme. Preporučeno im je da na ulicu izlaze samo ako se osećaju dobro i tokom jutarnjih i večernjih časova.
“Veoma je teško raditi po ovakvim vrućinama. Moja lokacija je Savski trg, gde nama nijednog drveta. Bilo mi je apsolutno nemoguće da tamo prodajem magazin. Prolaznici nisu kupovali magazin, gledali su da prođu što brže. U ovim ekstremnim uslovima, mnogo bi nam značila neka orgaizovana prodaja“ rekla je za N1 Vesna Knežević, prodavačica magazina “Liceulice”.
Koordinatorka projekta Nevena Tomović je za N1 rekla da bi podršku mogle da pruže kompanije, ili vlasnici kafića ili restorana, koji bi prodavcima dopustili da “Lice ulice” prodaju u njihovom objektima.
“Trudimo se da dođemo do što većeg broja klimatizovanih objekata, kroz podršku kompanija, ili npr. u kafićima ili restoranima, koji mogu da dopuste našim prodavcima da uđu, ponude Liceulice“, ljudima koji tamo sede i mogu da im posvete malo vremena, saslušaju ih i od njih kupe magazin. Savetujemo im da se što više štite od vrućine, dakle da izlaze ujutru ili iveče.Tada su i ljudi više raspoloženi da od njih kupe magazin”, rekla je za N1 koordinatorka projekta, Nevena Tomović.
Ona je je kazala da time prodavci mogu da nadoknade lošu prodaju magazina.
“U tom smislu, to je dobra kompenzacija. Naravno, mogla bi da bude i bolja”, rekla je Tomović i dodala da je značajna podrška i pretplata, posebno građana iz drugih delova Srbije koji ne mogu da sretnu prodavce “Liceulice”.
“Pretplata je moguća i na papirno i na digitalno izdanje”, precizirala je za N1 koordinatorka projekta „Liceulice“, Nevena Tomović.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.