Ukupno je podržano 16 projekata pristiglih na konkurs, dok osam prijava nije dobilo finansijsku podršku. Podrška Grada se kreće u rasponu od 100.000 do 1,2 miliona dinara.
Nove subotičke novine dobili su najveću podršku u iznosu od 1,2 miliona dinara za projekat „I selo živi II“, a Fondacija “Panonija” je za tri projekta – „Subotica – prestonica secesije i turizma u severnoj Bačkoj“, „Tradicije, kulture i ukusi – sve što nas povezuje“ i „Sportski život Subotice“ – dobila ukupno 900.000 dinara, dok je Snoma d.o.o. za marketing Subotica dobila 410.000 dinara.
Ostali podnosioci dobili su podršku između 100.000 i 400.000 dinara.
Medijsku komisiju za ocenu projekata ove godine činili su Jamina Mijajlović, na predlog Udruženja elektronskih medija UEM ComNet, zatim Petar Kočić, na predlog Društva novinara Vojvodine (DNV), i Dragan Đukanović, nezavisni medijski stručnjak, samostalno prijavljen.
Za razliku od prošle godine, kada je konkurs bio raspisan u februaru, lokalna samouprava u Subotici je u tekućoj godini raspisala konkurs za sufinansiranje projekata u javnom informisanju tek 19. avgusta.
Rešenje o raspodeli sredstava je 2023. godine bilo doneto u maju, kada je raspodeljeno 44,1 milion dinar za 40 projekata.
Slična situacija, u smislu kašnjenja u raspisivanjima konkursa i desetostruko manjim iznosima za medijske konkurse, zabeležena je i u drugim gradovima i opštinama u Srbiji.
U izveštaju o ostvarenju budžeta Grada Subotice u prvih devet meseci 2024. godine navodi se da je iz budžetske rezerve preusmereno 46,2 miliona dinara za medijske usluge, 4,1 milion za usluge informisanja javnosti kod Gradskog veća, 15 miliona za troškove promotivnih sadržaja i informisanja javnosti o radu Grada Subotice.
Koliko sredstava je ove godine preusmereno medijima mimo konkursa biće poznato u januaru 2025. godine.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.