U trećoj sedmici predizborne kampanje, TV stanice su ubedljivo najviše prostora posvetile promotivnim aktivnostima Srpske napredne stranke, navodi se u analizi koju je uradila agencija za praćenje i analizu medija Kliping i ocenjuje da su partije najravnopravniji tretman imale na RTS
U glavnim informativnim emisijama TV stanica sa nacionalnom frekvencijom, lista „Aleksandar Vučić – Srbija pobeđuje“ dobila je 2.003 sekunde, a za njom slede koalicija SPS-JS sa 1.003 sekunde, navodi Kliping.
Lista okupljena oko Demokratske stranke dobila je 911, a koalicija LDP-LSV-SDS 816 sekundi.
Značajniji prostor u medijima dobile su još lista DSS-Dveri (719 sekundi) i Srpska radikalna stranka (459 sekundi), dok su ostale političke partije bile gotovo nevidljive u elektronskim medijima sa nacionalnom frekvencijom, piše u saopštenju.
I ove sedmice su aktivnosti članova Vlade Srbije bile zastupljenije u medijima nego predizborni program svih stranaka zajedno, izjavio je Ilija Vučević iz Klipinga.
On je napomenuo da su pojedini članovi Vlade davali izjave ispred panoa sa stranačkim obeležjima ili su u njihovom okruženju bili aktivisti sa stranačkim zastavama.
Za razliku od samog početka kampanje, međusobni napadi političkih stranaka su delimično utihnuli, iako su i dalje prisutni oštri medijski okršaji koalicije oko SNS i Demokratske stranke, naveo je Vučević.
Od pet analiziranih TV stanica (RTS 1, TV B92, TV Pink, TV Prva i TV Happy), najviše o predizbornim aktivnostima izveštavala je TV B92, dok je i ove sedmice najmanje predizbornog programa bilo u glavnoj informativnoj emisiji TV Happy, navodi Kliping.
Najravnopravniji tretman partije su imale na RTS, gde je SNS samo za nijansu bila zastupljenija od svojih glavnih konkurenata, zaključuje se u analizi agencije Kliping.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.