Medijska pismenost u Srbiji trenutno je tek na nivou zainteresovanosti i to je pravi momenat da kao društvo počnemo ozbiljnije na tome da radimo, poručeno je sa međunarodne konferencije koja je danas održan u Skupštini Vojvodine.
Radi promocije projekta „Razvoj medijske i informacijske pismenosti u Srbiji i regionu“, skup je, uz podršku evropskih institucija, organizovao Medijski edukativni centar iz Beograda.
Jedan od načina da se Srbija približi Evropskoj uniji, jeste i širenje medijske i informacijske pismenosti u društvu, naročito kroz edukaciju dece i to od najranijeg uzrasta, smatra jedan od organizatora skupa Milomir Rajčević.
„Vama više nisu potrebni kompjuteri u školi, zato što svako od te dece ima u svom džepu kompjuter koji je deset put moćniji od svakog kompjutera koji mi imamo u školama i oni to umeju da koriste, ali potrebna su znanje i veština da koriste prave stvari, a to može smo uz pomoć medijske i informacijke pismenosti“, ocenio je Milomir Rajčević.
Jedan od učesnika skupa, Timba Čon iz Hrvatske, kaže da je, kada je medijska pismenost u pitanju, u toj zemlji slično stanje kao u Srbiji, te da je to oblast na kojoj bi trebalo dosta poraditi.
„Mislim da je to ključ za budućnost. Što ljudi imaju više informacija, više saznaju i manje je mržnje“, smatra Timba Čon.
Iz Skupštine Vojvodine, koja je bila domaćin skupa, poručeno je da je promocija medijske pismenosti značajna, prvenstveno zbog sticanja novih znanja i veština, koje će našem društvu pomoći da održi korak sa brzim promenama u medijskom i informacijskom svetu. U okviru konferencije, predstavljeni su i projekti „Ujedinjeni u različitostima“ i „Dunavski brod mira“.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.