U saopštenju se najavljuje da će se Ringier Axel Springer Srbija nadalje fokusirati na svoj glavni multimedijalni novinarski brend Blic, kao i ekspanziju svojih platformi za online oglašavanje i digitalni marketing.
Vlasnik novoosnovane kompanije Dnevne novine Alo d.o.o. je Saša Blagojević, koji ima 15 godina iskustva u oblasti marketinga.
Generalna direktorka Ringier Axel Springer Srbija, Jelena Drakulić Petrović, „veoma je srećna“ što je ova kompanija bila u mogućnosti da prati Alo tokom njegovog uspešnog razvoja.
„Želela bih da se zahvalim redakciji na njihovoj posvećenosti, radu i marljivosti. Odluka o prodaji proizvoda kakav je Alo nije bila laka“, objasnila je Drakulić Petrović.
„Mi smo digitalna medijska kompanija koja se zasniva na jakom novinarstvu“, podsetila je ona i potvrdila da će fokus kompanije biti na Blicu i da će investirati u nove digitalne koncepte, kao što je noizz.rs.
Blagojević se „veoma raduje što preuzima Alo“ i ističe da će ovaj dobro poznati brend nastaviti da objavljuje relevantne i zanimljive sadržaje.
Transakcija je predmet odobrenja u pogledu kontrole spajanja od strane nadležnih organa, navodi se na kraju saopštenja.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.