„U Srbiji treba da se pravi sve iz početka – sindikati, partije, lobi grupe, strukovna udruženja, mediji, studentske organizacije. Potrebno je praviti novu, drugačiju medijsku scenu. Stanje u medijima se kvari iz dana u dan“, ocenio je Živković.
Pitanje je, dodaje Živković, sa kim praviti nove medije od nule u situaciji u kojoj je „medijska scena razvaljena, a medijsko tržište više nego siromašno“.
„Mora se početi sa budućim generacijama studenata i mladih ljudi zainteresovanih za novinarstvo kako bi u doglednoj budućnosti medijska slika bila radikalno drugačija“, smatra on.
Živković ima utisak da više nema novinarstva.
„S jedne strane smo žrtve propagande, a s druge medijskih sadržaja koji su nezanimljivi, bledi, bez ukusa, boje i mirisa. Dakle, ili je to estrada ili informacije koje ne dotiču nikoga“, kaže on.
Prema njegovom mišljenju, novinari su izloženi „neverovatnom pritisku autocenzure“ zbog čega se i stvaraju „medijski sadržaji u kojima zapravo nema sadržaja“.
„Javnost nedovoljno kritički promišlja medijske sadržaje koji do nje stižu, olako prihvata šta joj se servira. Onda lako postajemo žrtve medijskih manipulacija“, zaključio je Živković i dodao da građanin koji hoće da bude informisan mora da počne da razmišlja.
Pogledajte snimak celog gostovanja:
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.