Komesarka za pravosuđe Vera Jurova rekla je da pravila ponašanja iz 2016. godine „funkcioništu dobro“, pošto Facebook, YouTube i Twitter reaguju u roku od 24 sata u prosečnih 89 odsto ukazanih slučajeva.
Kompanije uklanjaju sadržaje u proseku u 72 odsto slučajeva. Jurova je rekla da nikada nije tražila da se ukloni svaki sadržaj na koji je ukazano, pošto se mora poštovati i temeljno pravo slobode izražavanja.
Statistika EU pokazuje da je YouTubr uklonio 84,5 odsto osporenog sadržaja, Facebook 82,4 odsto, a Twitter 43,5 odsto.
Jurova je ocenila da je EU s tehnološkim kompanijama pronašla „pravi pristup“.
Uprkos napretku po pitanju govora mržnje, EU i dalje želi da velike tehnološe kompanije ulažu veće napore u borbi protiv lažnih vesti na internetu, posebno uoči evropskih izbora u maju.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.