„Digitalna pismenost je neraskidivi deo medijske pismenosti, jer je danas nemoguće biti dobro informisan i donositi odgovorne odluke bez razvijenih digitalnih znanja i veština“, podvukla je Zarić i istakla da je najvažnija interesorna saradnja, kao i povezivanje svih aktera u mrežu za medijsku pismenost na čemu Ministarstvo radi od 2018. godine.
Ona je podsetila da Ministarstvo kulture i informisanja, koje radi na sistemskom razvoju medijske pismenosti, uvek u svoje aktivnosti uključuje i glavne aktere koji se bave digitalnom pismenošću, pa će tako i Priručnik za razvoj i unapređenje medijske pismenosti u preduniverzitetskom obrazovanju, čija je izrada u toku, obuhvatiti i tu oblast“, rekla je ona.
Debatu je organizovao Medijski edukativni centar i na njoj su učestovali pomoćnica ministra za elektronske komunikacije u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Irini Reljin i eksperkinja za rodnu ravnopravnost i osnaženje žena Dragana Petrović.
Digitalna nedelja u Srbiji, koja se odvija u okviru All Digital Week na evropskom nivou, je nedelja različitih promocija kojima se šalje poruka svima da je vreme da se uključe u aktivnosti boljeg razumevanja i masovnog korišćenja digitalne komunikacije prihvatanjem savremenog načina razmišljanja, učenjem o medijskoj pismenosti i razvojem digitalnih veština.
Izvor: Ministarstvo kulture i informisanja
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.