Tehnološki gigant objavio je da je prihod od oglasa u drugom tromesečju iznosio 562 miliona dolara, što je pad za gotovo četvrtinu u odnosu na isti period prethodne godine.
Kako kažu iz Tvitera, pandemija i građanski nemiri u Sjedinjenim Američkim Državama naterali su mnoge oglašivače da pauziraju svoje oglasne kampanje, što je znatno doprinelo padu prihoda.
SAD kao najveće tržište kompanije je zabeležilo pad od 25 odsto u sektoru oglašavanja.
Izvršni direktor Tvitera Džek Dorsi rekao je investitorima da će verovatno ove godine pokrenuti „testove za pretplatu“, mada je napomenuo da će standardi za naplatu pojedinih delova servisa biti jako visoki.
„Želimo da svaki novi model zarade bude komplementaran našem poslu sa oglašavanjem“, rekao je Dorsi.
Ranije ovog meseca, glasine su planule o plaćenoj opciji za Tviter nakon što je kompanija otvorila poziciju usredsređenu na izgradnju platforme za pretplatu kodnog naziva „Gryphon“.
Akcije Tvitera su u to vreme porasle, signalizirajući apetit investitora da kompanija pronađe novi način zarade.
Vrednost deonica te firme skočila je za 4 odsto nakon objavljivanja finansijskih rezultata za poslednji kvartal.
Prošlonedeljni bezbednosni propust, koji je doveo do hakovanja Tviter profila velikih kompanija i pojedinaca, takođe je negativno uticao na javnu sliku kompanije.
Tviter je u subotu saopštio da su počinioci „manipulisali malim brojem zaposlenih i koristili njihove poverljive podatke“ za pristup hakovanim nalozima.
Izvor: TechCrunch
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.