Objavljujemo u celini tekst u kome se Kurir ponovo bavi i Cenzolovkom samo zato što smo preneli tekst portala N1:
„Povod za najnoviji napad medija Junajted grupe na Kurir su, po svemu sudeći, avgustovski rezultati gledanosti televizija, po kojima je Kurir televizija gledanija od TV Nova S. Kako bi osporili značaj ovog uspeha i unizili konkurenciju, portal N1 pustio je tokom vikenda lažnu vest, koju su odmah preuzeli i ostali mediji Junajted grupe, ali i portal Cenzolovka.
Kurir ih je tim povodom kontaktirao, a odgovori su izostali. Još jednom se ispostavilo da lažne vesti šire upravo oni koji najglasnije prozivaju druge za kršenje etičkih pravila.
U tekstu N1 tvrdi se da je RTS Kurir televiziji dao pravo emitovanja za serije koje je Javni servis producirao pa, kako navode, prvi put u istoriji televizije, navedene serije mogu da se gledaju na jednoj privatnoj televiziji. Međutim, ta tvrdnja iz teksta N1 ne odgovara istini, što vrlo lako može i da se proveri.
Najnoviji serijal negativnih objava na račun Kurira u medijima Junajted grupe dolazi baš u trenutku kada zvanični, Nilsenovi podaci, pokazuju da je Kurir televizija gledanija od TV Nova S, a sve češće i od N1. Ovakav rezultat Kurir televizija je ostvarila nakon samo godinu dana rada, a time je zaokružen uspeh Kurira na svim platformama – u printu, na vebu i na televiziji. Po čitanosti i gledanosti Kurir je svuda pozicioniran u samom vrhu, što je jedinstven slučaj na našoj medijskoj sceni.
Veb sajt Kurira jedini je sajt u Srbiji, koji uspeva da osvoji prvu poziciju u svih pet kategorija Gemiusa: po broju korisnika, prosečnom dnevnom broju korisnika, broju poseta, broju otvorenih strana i ukupnom vremenu provedenom na sajtu. To ga čini medijem sa najboljim performansama, najlojalnijom publikom na tržištu i sajtom na kojem posetioci provode najviše vremena.
Poređenja radi, Kurir.rs je na dnevnom nivou više od tri puta posećeniji od sajta Nove ili četiri puta više od N1, dok je Adrija medija grupa sa svim svojim onlajn izdanjima, koja na mesečnom nivou dosežu i do 92 miliona poseta iz Srbije, ne računajući dijasporu, više nego dvostruko veća od sajtova Junajted medije po gotovo svim merljivim internet parametrima.
Istovremeno, štampano izdanje Kurira neuporedivo je čitanije od dnevnog lista Nova, a godinama unazad pozicionirano je među tri najčitanija dnevna lista u Srbiji.
Potvrda Kurirovog uspeha je i „brand equity“ tj. parametar koji govori o pozicioniranosti brenda na tržištu. U poslednjih godinu dana porastao je 20% (sa 86 na 109, po podacima Ipsosa), što potvrđuje da snaga i uticaj Kurira nastavljaju da rastu, zbog čega konkurenti, uz pomoć svojih saveznika, nastoje da uruše ugled ovog medija.
Poruka Kurira je jasna: Nastavićemo da se iz sve snage borimo za svakog našeg čitaoca, posetioca ili gledaoca i to profesionalizmom, kvalitetom i raznovrsnošću sadržaja i nećemo dozvoliti da bilo ko ugrozi ugled naše kompanije i njenih zaposlenih“, kaže se u tekstu Kurira.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.