Na sednici Skupštine opštine Inđija koja je zakazana za 30. decembar, sa početkom u 10 sati, odbornici će razmatrati predlog dopune Statuta TO Inđija. Prema tom predlogu, dopunjavaju se delatnosti turističke organizacije i to: delatnost restorana i ugostiteljskih objekata, usluga pripremanja i služenja pića, trgovina na malo u nespecijalizovanim prodavnicama, pretežno hranom, pićima i duvanom zatim trgovina na malo poštom ili preko interneta, prevoz putnika unutrašnjim plovnim putevima.
Takođe, kao nova delatnost Turističke organizacije opštine Inđija navodi se i delatnost kampova, auto-kampova za turističke prikolice. Pored toga, ukoliko odbornici usvoje promenu Statuta, TO Inđija će moći da obavlja i delatnost zabavnih i tematskih parkova. Ovo poslednje pomenuto je ujedno i obrazloženje Turističke organizacije zbog čega su dodate nabrojane delatnosti. Kako stoji u zvaničnom obrazloženju statuta „zbog potrebe realizacije novih planiranih aktivnosti kao što su upravljanje restoranom u „Keltskom selu“, organizovanje rečnih turističkih tura na Dunavu kao i formiranje turističkog kampa.
Kako bi Turistička organizacija ostvarila svoj plan i osnovala internet televiziju, još jedna delatnost je predlogom izmena Statuta predviđena a to je proizvodnja i emitovanje televizijskog programa. Kako se navodi u predlogu o kome če odbornici raspravljati, Turistička organizacija opštine Inđija planira da u narednoj godini pokrene sopstvenu internet televiziju namenjenu promociji turizma u Inđiji.
Međutim, ta odluka nije nije u skladu sa strateškim opredeljenjem države da izađe iz medija kaže za IN Medija izvršni direktor Nezavisnog društva novinara Vojvodine (NDNV) i stručnjak u oblasti medijskog prava, Veljko Milić.
– Strateško opredeljenje države prilikom donošenja medijske strategije je bilo da države izađe iz vlasništva nad medijima. To opredeljenje je zadržano i sada. Zbog toga, bilo koja organizacija čiji je osnivač republike, autonomna pokrajina ili lokalna samouprava ne može biti osnivač medija.- objašnjava Milić.
Pored toga, u planu Turističke organizacije je nastavak plaćenih promocija na televizijama sa nacionalnom frekvencijom. Kako je navedeno, u planu opštinske Turističke organizacije za narednu godinu je i nastavak saradnja sa nacionalnim medijima a kako su sami napisali nadležni iz TO Inđija, „pojedini segmenti te saradnje obuhvataju plaćeno oglašavanje“ ali i zakup medijskog prostora.
Naslovna: Marko Risović / Cenzolovka
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.