„Tu imate JMU (javne medijske ustanove) Srbije i Vojvodine i četiri komercijalne televizije sa nacionalnom frekvencijom, sve one zajedno dopiru do gotovo svakog građanina Srbije“, rekla je Popović, u intervjuu za nedeljnik Vreme.
Prema njenim rečima, „zato ti pružaoci medijskih usluga i imaju nacionalnu pokrivenost kako bi ispunjavali potrebe vlasti da manipuliše javnim mnjenjem“.
Ona je navela da je „uloga rijaliti programa i raznih ‘aktuelnosti’, ‘dobrih jutara’ i sličnih sadržaja, na televizijama Hepi i Pink jeste da obesmisle informativni program“.
„Obesmisle ga lažima i manipulacijama i onemoguće ljude da sami dođu do zaključaka o određenoj temi na osnovu pravih informacija. Građani dobijaju mnoštvo kontroverznih informacija koje ih potpuno sluđuju. Proizvod toga je društvo u konfuziji“, navela je Popović.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.