“S obzirom na to da smatramo da je transparentnost u radu naša obaveza na kojoj insistiramo od samog osnivanja i da javnost ima pravo na blagovremenu informaciju o svim aspektima procesa podnošenja i kontrole finansijskih izveštaja, integralnu verziju izveštaja možete pronaći na sledećem linku, a izveštaj će se naći u registru odmah po otklanjanju nastalih tehničkih problema” navodi se u saopštenju Agencije.
Agencija je priložila 291 skeniranu stranicu o uplatama na račun SNS-a u toku predsedničke kampanje. Kako se može videti, najviše njih je uplatilo ovoj stranci sumu od 40.000 dinara dok je 6.940 privatnih lica uplatilo ukupno 274.671.600 dinara, odnosno oko 2.233.000 evra.
Prema izveštaju Srpska napredna stranka platila je 501 milion dinara, odnosno oko 4 miliona evra za emitovanje spotova. Od toga je televiziji Hepi uplatila 74 miliona dinara. Od štampanih medija, ova stranka najviše je platila listu Blic i to 29 miliona dinara, slede Novosti 21 milion dinara a po 19 miliona dobili su Informer i Kurir. Ukupno je na oglašavanje u štampanim medijima platila 124, 5 miliona dinara.
Podsetimo, Agencija je nedavno saopštila da je deset od jedanaest učesnika predsedničkih izbora u Srbiji blagovremeno podnelo izveštaj Agenciji za borbu protiv korupcije o troškovima izborne kampanje u elektronskoj i pisanoj formi. Kako je tada navela, izveštaj nije podnela samo organizacija „Dosta je bilo“, čiji je kandidat bio Saša Radulović, dok izveštaj koalicije oko Srpske napredne stranke zbog obimnosti nije bio dostupan na sajtu Agencije.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.