„Donosimo faktički zakone, ali nećemo ih se pridržavati, već samo da ispoštujemo nešto što EU očekuje od nas“, ocenjuje ona.
Dodaje da građani često misle da se medijski zakoni ne tiču njih, „nisu svesni da se mi borimo za takve zakone, ne zbog nas već zbog građana, mi se možemo uklopiti u bilo koji zakon ako profesionalno radimo svoj posao“.
„To drastično menja stvari, način kako je to ispod žita provučeno, uprkos radnoj grupi i medijskoj strategiji, vrlo aktivno se učestvovalo u tome, ljudi koji su radili na tome godinama su davali sve od sebe da se napravi jedan zakon koji će odgovarati i medijskim kućama i vlasti, i navodno smo došli do nekog kompromisa, i onda se odjednom u zakon ubace neki članovi koji ne postoje u medijskoj strategiji niti su članovi radne grupe o tome obavešteni“, ukazuje Lalić.
Dodaje da „prosečni gledalac neće motati od prvog do 722. kanala jedan po jedan, već će zapamtiti gde mu se kanal koji prati nalazi“.
„Ali, opet ste vi na gubitku u startu ako ste smešteni na neko 620. mesto posle 300 kuvara, 400 sportskih, dečijih kanala, i onda vi kao informativan kanal, ili se nalazite u nekih prvih 10, koji su zauzeti za javni servis i medijske kuće koje vode politiku koja odgovara lokalnim vlastima, a ne bavi se onim što jeste vest“, ocenjuje Ana Lalić u Novom danu na TV N1.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.