Na drugom mestu po iznosu dobijenih budžetskih sredstava je Novosadska televizija sa 87,3 miliona dinara, a na trećem Sremska televizija sa nešto manje od 61 miliona dinara.
Prema istraživanju BIRN-a, od 2019. godine lokalne samouprave i Ministarstvo kulture i informisanja podržali su ukupno 13 medijskih projekata RTV Novi Pazar, među kojima su oni, sufinansirani od Grada Novog Pazara, ubedljivo najskuplji u Srbiji.
Ta televizija je u poslednje tri godine od Novog Pazara dobila 137,5 miliona dinara – 45,6 miliona 2019. godine, 45 miliona 2020. godine i 46,9 miliona ove godine, a to su bila tri najvrednija medijska projekta u Srbiji u tom periodu.
Na četvrtom mestu je projekat RTV Belle Amie iz Niša vredan 15 miliona dinara.
Među najskupljim medijskim projektima, na 13. mestu, je i onaj koji je realizovala TV Sandžak, a za šta im je iz budžeta Novog Pazara odobreno 13 miliona dinara.
BIRN piše da se javni konkursi za sufinansiranje medijskih projekata tretiraju kao državna pomoć i da su podložni određenim ograničenjima kojim je predviđeno da medij ne bi trebalo da dobije više od 23 miliona dinara u toku tri uzastopne godine.
Računajući i više od 13 miliona dinara dobijenih na konkursima opštine Tutin, milion dinara od Prijepolja i četiri miliona dinara od Ministarstva kulture i informisanja, RTV Novi Pazar je tu dozvoljenu granicu prebacila za više od 132,5 miliona dinara.
Radio televizija Novi Pazar je društvo sa ograničenom odgovornošću u vlasništvu Denisa Mavrića, Muzafera Dragulovčanina, Emila Hadžića i Mulaza Dacića.
Bila je javno preduzeće čiji je osnivač Skupština Novog Pazara, a privatizovana je 2015. godine za nešto više od 89.350 evra. Kupio ju je konzorcijum čiji je, pored sadašnjih vlasnika, član bio i aktuelni gradonačelnik Novog Pazara Nihat Biševac, ali se on kasnije povukao iz vlasništva.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.