„Povodom Vašeg predloga za poslovnu saradnju, obaveštavamo Vas da postoji programski interes za emitovanje na našem programu“, navodi se u odgovoru RTV-a ovoj agenciji, koju je potpisao glavni i odgovorni urednik Prvog programa RTV-a Nenad Ćaćić.
Ćaćić: Nismo se obavezali da ćemo emitovati, Vlasnik agencije: RTV zainteresovan
Na pitanje UNS-a da li će serijal „Tragom vremena“ biti emitovan na RTV-u Nenad Ćaćić je prvo upitao UNS o kojoj agenciji se radi.
„Dokument koji smo poslali toj agenciji nije obavezujući, već samo nagoveštava mogućnost da će serijal biti emitovan“, rekao je UNS-u Ćaćić i dodao da je iznenađen što je agencija „RayDream production“ dostavila taj dokument MKI kao potvrdu da će serijal biti emitovan na RTV-u.
Agencija „RayDream production“ je u prijavi na konkurs u koju je UNS imao uvid, pored dopisa RTV-a u kojem se navodi da postoji „interes za emitovanje“, kao medij preko kojeg će projekat „Tragom vremena“ biti realizovan navela i aplikaciju „za mobilne uređaje (Google Play, Aplle App Store), Jutjuba, Fejsbuka, Vimea, 2D televizijskog sadržaja, VR sadržaja“.
[povezaneprice]Nakon što je objavljeno Rešenje o raspodeli novca televizijama i produkcijama, vlasnik agencije „RayDream production“ Aleksandar Jovanić rekao je UNS-u da je „RTV dao generalno mišljenje za zainteresovanost“ kao medij preko kojeg će projekat „Tragom vremena“ biti emitovan.
Podsetimo, Pravilnik za sufinansiranje medijskih projekata propisuje da, osim medija upisanih u Registar medija, na konkursu može učestvovati isključivo „pravno lice, odnosno preduzetnik, koji se bavi proizvodnjom medijskih sadržaja i koji ima dokaz da će sufinansirani medijski sadržaj biti realizovan putem medija koji je upisan u Registar medija“.
Ipak, ova agencija nije dostavila dokaz da će proizvedeni medijski sadržaj biti realizovan putem medija, što je UNS-u potvrdio glavni i odgovorni urednik Prvog programa RTV-a Nenad Ćaćić.
Na sajtu Agencije za privredne registre (APR) agencija „RayDream production“ upisana je 2005. godine, a kao pretežna delatnost navodi se „reklamne agencije“.
Uz prijavu na konkurs vlasnik ove agencije Aleksandar Jovanić priložio je i izjavu da se ova agencija bavi i proizvodnjom medijskog sadržaja.
Vlasnik agencije „RayDrem production“: Ne želim da objašnjavam tvrdnje da smo nepoznati
Nakon što je objavljeno Rešenje MKI o sufinansiranju projekata proizvodnje medijskih sadržaja namenjenih televizijama, mediji su pisali da je novac dodeljen nepoznatim produkcijama, među kojima je i „RayDream production“.
Komentarišujući te navode, vlasnik agencije „RayDream production“ Aleksandar Jovanić rekao je UNS-u da ne želi da objašnjava šta su oni radili i da „ko zna-zna“.
„Bilo je projekta za lokalne televizije i za RTV. Trenutno radimo na projektu Grada Novog Sada“, rekao je Jovanić tada UNS-u.
On je dodao da projekat „Tragom vremena“ za koji je dobio četiri miliona dinara na konkursu MKI, obuhvata 200 emisija od po pet minuta o „istorijskim obeležijima i lepotama delova Srbije“ i da novac koji su dobili nije visok, s obzirom na obim posla koji projekat zahteva.
Kako je predviđeno trošenje novca za serijal „Tragom vremena“
U prijavi na konkurs agencije „RayDrem production“ navodi se da poseduje „kompletnu video opremu za snimanje i za postprodukciju materijala“.
Ipak, kao troškove projekta novosadska agencija navela je „najam video opreme, audio opreme, hroma studija, montaže, studija za animacije i postprodukcije i troškove transporta“.
Kao broj zaposlenih, agencija u prijavi na konkurs, navodi da ima jednog stalnog zaposlenog i jednog honorarnog saradnika na projektu.
Ipak, kao troškove projekta „RayDream production“ navodi i novac za reditelja, naratora, snimatelja, snimatelja zvuka, montažera, animatora, IT stručnjaka i producenta.
Agencija „RayDream production“ na APR-u nema finansijskih izveštaja kao i broj zaposlenih.
Nagrada agencije „RayDream production“ namenjena turističkim organizacijama
U prijavi na konkurs vlasnik „RayDream production“ naveo je da je ova agencija za proizvedene medijske sadržaje osvojila „drugo mesto u kategoriji audio-video publikacija na međunarodnom festivalu publikacija u Kruševcu“.
Međutim, u pitanju je festival na kojem se takmiče turističke organizacije sa promotivnim, a ne sa medijskim sadržajem.
Kakav besmislen članak.