„Takva strategija je od presudnog značaja za srpski medijski pejsaž,“ rekao je Dezir, navodi se u današnjem saopštenju OEBS-a.
„Moja kancelarija i Misija OEBS u Srbiji poslednjih nekoliko godina pružili su značajnu pomoć u cilju obezbedivanja klime koja pogoduje slobodi medija u zemlji“, naveo je Dezir i dodao da je zadovoljan da vidi da je to urodilo plodom.
„Usvajanje medijske strategije, zahvaljujući zajedničkoj posvećenosti i sveobuhvatnom zalaganju svih zainteresovanih strana – Vlade Srbije, stručnih udruženja, organizacija civilnog društva – predstavlja veliki korak ka zdravijem medijskom okruženju ukorenom u slobodi medija, etici, profesionalizmu i pismenosti“, izjavio je Oricio.
Kako se navodi u saopštenju OEBS-a, strategija se, između ostalog, bavi nezavisnošću i finansijskom održivošću javnih medija, bezbednošću novinara, organizacionom i finansijskom nezavisnošću Regulatornog tela za elektronske medije (REM), pravom na slobodan pristup informacijama i medijskom pluralizmu, uključujući jezike nacionalnih manjina.
Ona, takođe, uključuje i pitanje državnog vlasništva u medijskoj kompaniji „Politika AD“, kao i u novinskoj agenciji Tanjug.
Potpuna primena ovog dokumenta biće presudna za njegov uspeh i održivost, rekli su Dezir i Oricio i dodali da su Kancelarija predstavnika OEBS za slobodu medija i Misija OEBS u Srbiji spremni da dalje podrže proces reforme medija.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.