Od toga zavisi njihova budućnost.Njih je svakim danom sve manje,a ako se nastavi praksa da REM krši zakone i dozovoljava da novac namenjen za oglašavnje, umesto legalnim televizijama sa dozvolama REM-a, i dalje bude odlazio na račune prekograničnih kanala do kraja godine broj privatnih televizija moći će da se izbroji na prste jedne ruke.
Ovako koncipirana medijska strategija potpuno je potcenila i omalovažila rad svih televizijsklh poslenika u Srbiji -novinara,snimatelja,reditelja,montažera,jer su oni obična “radna snaga” koja radi i proizvodi tv programe za operatore-distributere koji ga besplatno preuzimaju od domaćih televizija i onda ih skupo prodaju gradjanima,ali kao svoju “robu” iako u nju nisu uložili ni jedan dinar.
Dozvola koju emiterima izdaje REM nema nikakvu vrednost jer ona ne garantuje da će operator tu televiziju postaviti u svoju ponudu.
On odlučuje,a ne REM, o redosledu kanala i o uslovima pod kojima će operator u svoj distributivni sistem uvrstiti domaći kanal.
Da apsurd bude još veći operatori stranim kanalima, koji su u njihovim mrežama,plaćaju nadoknadu po svakom korisniku.Na primer ako neki operator ima milion korisnika, on strancima plaća po svakom pretplatniku od jednog centa do jednog eura,a nekima i više.
Vlasnici lokalnih televizija sa zebnjom isčekuju odluku Vlade jer ukoliko se nastavi sa kršenjem zakona i ako država ne počne da vrednuje rad ljudi koji mukotrpno proizviode programe, koje im u domove gradjana distibuiraju operatori, crno im se piše.
Razni mešetari i lobisti strategiju su pravili po svojoj meri.Neverovatno je šta su u radnoj grupi radili oni koje je delegirala država.Ni na koji način nisu brinuli o interesu domaćih televizija,a,zapravo, su aminovali legalizovanje sive ekonomije jer ni sa čim nisu obavezali regulatora da poštuje zakone.
Do sada je medijsku sliku u Srbiji krojio jedan operator(SBB) koji “pokriva” više od 55% kablovskog tršišta, a nalazio se u vlasništvu moćne i uticajne američke kompanije(KKR).
Sada je na potezu država; pokazaće da li ima snage da se suprostavi moći tzv.”krupnog kapitala” koji godinama diktira medijsku sliku u Srbiji ili će medijska strategija, iz koje će nastati medijski zakoni,biti u interesu Srbije i njenih gradjana.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.