Trideset miliona dinara iz budžeta grada Leskovca, koji pune svi črađani, biće potrošeno na sufinansiranju javnog interesa u medijskim sadržajima.
Zvaničnu odluku o tome donela je tročlana komisija mada se gradonačelnik Leskovca Goran Cvetanović ponašao kao da je on “dao pare” meidjima.
Možda i jeste, ko zna.
Kakogod, projekat Regionalne informativna agencija JUGpress, prvog medija takve vrste (portal, sajt, kakogod ga zvali) ne samo u Leskovcu već južno od Beograda, koji postoji već 16 godina i finansira se isključivo od projekata, kao medij udruženja građana, biće podržan sa 400.000 dinara iz budžeta grada.
Isto toliko će dobiti i produkcije koje stalno dobijaju novac u Leskovcu i mediji iz Niša i Vranja ali i medij koji je registrovan u APR istog dana kada se završavao konkurs.
Za JUGpress je dobro poznato zašto je na dnu ove liste , i to nema ama baš nikakve veze sa projektom već sa činjencom da nismo pod kontrolom vlasti (čitaj gradonačelnika) i da smo mnogima trn u oku zbog uređivačke politike.
Naročito rubrike “Čitaoci javljaju” jer građani skreću pažnju na probleme i kritikuju a u JUGpressu su prepoznali medij kome veruju.
Zanimljivo je pitanje kako članovi komisije ZNAJU da medij koji je registrovan poslednjeg dana konkursa ima kapacitet u ljudima za realizaciju projekta.
Jer, baš taj kapacitet jeste jedan od uslova na ovakvim konkursima.
najviše novca su za projekte, kao i ranijih godina, dobili isti mediji.
Najbolje da sami pogledate spisak. Jer, o vašem novcu i informisanju se radi.
Spisak medijskih projekata koje će sufinansirati Grad Leskovac:
-PRIVREDNO DUŠTVO ZA PROIZVODNjU I EMITOVANjE TV PROGRAMA TELEVIZIJA LESKOVAC; projekat „LESKOVAC NA DLANU“ dobio je 9.981.500 dinara
-TELEVIZIJA K-1, Leskovac; projekat „DEMOGRAFSKE TEME I DILEME“ dobio je 3.400.000 dinara
-DINKOM K-1, Leskovac; projekat „U KRUGU KULTURE“ dobio je 2.910.000 dinara
-RADIO TELEVIZIJA 4S, Bojnik, projekat „ČUVAJMO ZDRAVLjE“ dobio je 2.500.000 dinara
-CENTAR ZA EDUKACIJU I RAZVOJ JUGMEDIA, Leskovac; projekat „TURIZAM – šansa budućnosti“ dobio je 1.550.000 dinara
-LESTIG DOO – DNEVNIK JUGA, Leskovac; projekat „OČUVANjE ŽIVOTNE SREDINE ZA ZDRAVIJE POTOMSTVO“ dobio je 1.500.000 dinara
-CENTAR ZA RAZVOJ MEDIJSKE PISMENOSTI – STAV, Leskovac; projekat „LESKOVAC NIJE SAMO ROŠTILj“ dobio je 750.500 dinara
-AGENCIJA SDS-SPORTSKA STRANA JUGA, Leskovac; projekat „ULAGANjE U SPORT – ulaganje u mlade i zdrave stilove života“ dobio je 700.000 dinara
-NOVA NAŠA REČ, Leskovac; projekat ŽIVOT U LESKOVAČKIM SELIMA dobio je 650.000 dinara
-PREDUZEĆE ZA RADIO I TV DIFUZIJU „GAGA“, Vlasotince; projekat „IZ NAŠEG UGLA“ dobio je 600.000 dinara
-RTV BELL AMI-TV, Niš; projekat „LESKOVAC IZBLIZA“ dobio je 500.000 dinara
-ZONA PLUS, Niš; projekat „KROZ SLAVNU ISTORIJU LESKOVCA“ dobio je 500.000 dinara
-Udruženje INFO CENTAR JUGA, Medveđa; projekat dECA-NAŠA BUDUĆNOST“ dobio je 470.000 dinara
-UDRUŽENjE PRAGMATIKOS, Leskovac; za projekat „MLADI TALENTI LESKOVCA U OBLASTI SPORTA“ dobio je 496.000 dinara
-ROMSKA OBNOVA, SARADNjA I ALTERNATIVA-ROSA, Leskovac, projekat „AMARO SASTIPE!“ dobio je 472.000 dinara
-REGIONALNA INFORMATIVNA AGENCIJA JUGPRESS (osnivač Centar za demokratiju i razvoj juga Srbije), Leskovac; projekat KAKO KORONA UTIČE NA LjUDE I NjIHOV ŽIVOT dobio je 400.000 dinara
-HELLOANIMATION – MANUELA RADOJKOVIĆ PR, agencija za proizvodnju kinematografskigh dela, audio vizuelnih proizvoda i televizijskog programa, Niš; projekat „ENERGETSKA EFIKASNOST U LESKOVCU“ dobio je 400.000 dinara.
-FRIENDS BRANDS – Agencija za reklamu, propagandu i produkciju, Leskovac; projekat „ZA BOLjA POLjA 3“ – Udruživanje, šansa za razvoj poljoprivrednih gazdinstava dobio je 400.000 dinara
-Udruženje građana „LESKOVAČKE PRIČE“, Leskovac; projekat „ZNAMENITE POLITIČKE FIGURE LESKOVCA IZMEĐU DVA RATA dobio je 400.000 dinara.
-TV INFO PULS, Vranje; projekat „SPORTOM DO ZDRAVLjA“ dobio je 400.000 dinara
-GLASNIK – MEDIJA CENTAR 016, Leskovac; projekat „LESKOVAC: PRESS forum-ljudi, vreme, događaji“ dobio je 400.000 dinara
-UDRUŽENjE LESKOVAČKI KRUG, Leskovac; projekat „UTICAJI KLIMATSKIH PROMENA NA LOKALNOM NIVOU – podizanje javne svesti o značaju ublažavanja i prilagođavanja dobio je 310.000 dinara
-AGRO JUG MEDIA, Niš; projekat „UDRUŽIVANjE I ZADRUGARSTVO KAO NEOPHODNOST-LESKOVAC“ dobio je 310.000 dinara
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.