Ove godine na medijskom konkursu je podeljeno 85 miliona dinara za 39 projekata. Po visini iznosa koje su dobili mediji vode televizije Belami, Tv Zona Plus i Niška Televizija. Vrlo slična slika je bila i prethodnih godina o čemu smo već pisali u analizi.
Jedan od glavnih ciljeva koje konkurs treba da sagledava jeste “informisanje građana i kritički stav”, gde je upitno koji od ova dva glavna cilja na papiru ovi mediji ispunjavaju.
Belami Tv je dobila malo preko 21 milion dinara, dok su narodne Novine sa nekoliko radnika dobile 16 miliona, Tv Zona je dobila 15.5 miliona za dva projekta, Niška televizija (delimično u valsništvu porodice Radomirović – TV Belami) 13.2 miliona dinara.
Nazivi projekata su “Informisani građani učestvuju u razvoju Niša”, “sa odgovorima i potrebama građana”, “Niš u kadru” i slični nazivi koji insinuiraju učešće i informisanje građana.
Takođe su primetne i ove godine agencije koje su dobijale i premo miliona dinara za razne sadržaje koji će se emitovati na Tv Belami ili Tv Zona.
Alo sistem Beograd je dobio 1.8 miliona dok je City marketing centar dobio 1.2 miliona dinara. Imamo primer gde je agencija za kancelarijsko administrativne usluge dobila 1.2 miliona dinara, dok su radio Banker i Talas dobili po 800.000 dinara.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.