Medijska strategija bi, prema njegovim rečima, trebalo da bude predstavljena javnosti početkom decembra.
Ministar je napomenuo da ne bi prejudicirao ishode takvih postupaka, kojima se trenutno isključivo bavi Radna grupa, formirana u skladu sa zakonom. Napominje da će se prilikom izrade strategije služiti evropskom praksom kao i da će Srbija imati efikasnu medijsku strategiju.
„Izazova ima ali ne preterano, prema tome, naši principi su jasni. Mi smo u poziciji i vrsti obaveze da se naslanjamo na principe u medijskoj sferi koji se primenjuju u evropskim zemljama. Ti principi su načelno jedinstveni, a to je povlačenje države iz medija u najvećem broju slučajeva i to je eksluzivan slučaj koji ne trpi izuzetke tako da su moguća rešenja koja se nalaze na bazi tih principa“, kaže Vukosavljević.
Na otvaranju regionalne konferencije o trendovima u telekomunikacijama i medijima, ministar je napomenuo da se unutrašnja struktura i forma medija menja.
„Štampani mediji odlaze u drugi plan, veći deo informacija i sadržaja nalazi se na internetu, čiji korisnici se svakim danom povećavaju“, napominje Vukosavljević.
Digitalizacija otvara brojna pitanja, kao što su pitanja regulacije, etike i standarda i Srbija mora da bude u kapacitetu da ude u korak sa svim tim promenama. na pitanje da li kapaciteti u Srbiji postoje ministar je potvrdio da je država spremna, da, za naše uslove doviljna sredstva u opšti razvoj digitalizacije.
„To nije jednodimenzionalna stvar, to je multifunkcionalna koja ima svoje implikacije na sve oblasti društvenog života“, poručio je ministar kulture.
Video prilog televizije N1 pogledajte ovde.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.