U redovnom informativnom programu najviše pažnje izbornim temama posvetili su N1, nešto više od 20 sati, Hepi TV 16 sati i Nova S 11 sati i 35 minuta od ukupno.
Na RTS 1 najveću pažnju dobili su “ostali učesnici“ – Republička izborna komisija, GIK, Cesid, OEBS, … što je 15,51 odsto vremena. Sa 13,23 odsto vremena sledi lista Za našu decu, pa koalicija Za mir koju je predvodio Čedomir Jovanović – 10,05 i Jedan od pet miliona sa 9,77 odsto vremena. Na petom mestu po predizbornom vremenu su analitičari pa UDS, PSG i Metla.
Najviše vremena na RTV 1 dobila je koalicija okupljena oko SPS-a, 11,88 odsto vremena, a potom sledi lista Za našu decu sa 10,26 odsto ukupnog predizbornog vremena. Među prvih pet koji su na toj televiziji dobili najveći prostor su i SRS, Za kraljevinu Srbiju i Metla.
Na TV Pink najviše pažnje posvećeno je listi Za našu decu i analitičarima, po oko 22 odsto ukupnog vremena, a potom UDS-u, radikalima, koaliciji Čedomira Jovanovića i listi Aleksandra Šapića.
Na Hepi TV najviše prostora dobili su lista Za našu decu – 32 odsto i radikali 12 odsto. Analitičari su dobili 11 odsto ukupnog vremena a potom slede koalicija oko SPS-a, ona predvođena Zukorlićem, Zavetnici, a sledi Narodni blok predvođen Velimirom Ilićem.
Prema monitoringu koji je sproveo REM na TV Prva najviše – četvrtinu vremena – dobili su analitičari, a potom slede lista Za našu decu, UDS, Metla 2020 i Koalicija za mir i ona okupljena oko SPS-a. TV N1 nešto manje od polovine vremena – 13 sati posvetila je analitičarima, zatim ostalim učesnicima kampanje, poput RIK-a i nevladinih organizacija za posmatranje izbora.
Kad je reč o strankama, Savez za Srbiju, koji nije učestvovao na izborima, dobio je 6,29 odsto vremena, a PSG 4,29, te Narodni blok 3,44. Pobednička koalicija Za našu decu dobila je 0.34 odsto vremena i po zastupljenosti je bila na 17 mestu, odmah posle radikala i Suverenista.
Na Novoj S najviše pažnje u programu su takođe dobili analitičari, skoro šest sati, što je nešto više od polovine vremena, a potom Savez za Srbiju u bojkotu izbora sa 87 minuta ili 12,61 odsto, zatim ostali učesnici kampanje, a onda lista Aleksandra Šapića i šabački Zajedno za Srbiju i PSG, pa incijativa Ne davimo Beograd.
Lista Za našu decu, koja je na izborima osvojila 60,68 odsto glasova birača, bila je na 18 mestu po vremenu dobijenom u programima posvećenim izborima na toj televiziji.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.