A nije da nije bilo prilike za to, pošto je predsednik bio tema Dnevnika 2 čak dva sata i devet minuta. Ipak, u 95 odsto slučajeva prilozi na tu temu odisali su isključivo hvalom. Javni medijski servis gotovo da nije imao prilog koji se sastojao iz neutralno plasiranih informacija, kako bi ozbiljan medij i trebalo da izveštava.
Ta slika daleko je gora nego prošle godine u istom periodu, kada je većina vesti o prvom čoveku države bila neutralna. Ipak, ni tada se na RTS-u nije našlo mesto za kritiku predsednika, a jedini prilog koji je u negativnom kontekstu govorio o njemu jeste izjava crnogorskog premijera o vakcinama, koja je trajala čitavih 13 sekundi.
Kao da nije dovoljno to što je predsednik na televiziji Pink bio glavna tema skoro devet sati, od čega je 92,5 odsto bilo pozitivno predstavljen, a hvaljen je i u više od 50 odsto vremena na ostalim televizijama sa nacionalnom frekvencijom. Sa druge strane, opoziciji očekivano i dalje nisu otvorena vrata nacionalne televizije, a pojedine stranke za RTS i ne postoje.
Neprekidna predizborna kampanja servira se ogromnom delu Srbije, a novinari informativne redakcije poturaju mikrofon samo onima za koje pouzdano znaju da će imati puna usta hvale za aktuelni režim. Ne otvaraju se teme, ne pita se druga strana, ne preispituju se odluke. Neće se na RTS-u čuti ni za jednu aferu, ni za nezadovoljne građane koji protestuju ispred samih vrata te televizije. Kaže ponovno izabrani direktor javnog servisa Bujošević, svakom po zasluzi i bitnosti teme. Neće biti da je tako, pošto su mnoge prilično važne teme i događaji, bitni za nezanemarljiv deo populacije, ostali ispred vrata RTS-a.
Ako je gledaocima potrebno veličanje kulta ličnosti, zabašurivanje istine i terapeutsko gledanje neke bolje, paralelne stvarnosti, samo se tako RTS može doživeti kao javni servis građana. U ovoj našoj, ne tako sjajnoj realnosti, samo je i isključivo servis vlasti.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.