Simonović je podsetio da je prethodna Medijska strategija usvojena posle mučnih pregovora vlasti i medijskih profesionalaca, ističući da je to bio odličan dokument.
Prema njegovim rečima, vlast je svojevremeno popustila novinarima, jer je usvajanje Medijske strategije bio uslov za dobijanje statusa kandidata za članstvo u Evropskoj uniji.
Problem je što se taj dokument selektivno primenjivao i što mnoge stvari nisu ni sprovedene, ukazao je Simonović.
On sumnja da će novi dokument biti bolji od ranije Medijske strategije i da će iz takvog dokumenta proisteći bolji medijski zakoni nego ovi što sada imamo.
Vlasti u Srbiji na usvajanje medijskih strategija gledaju samo kao jednu od obaveza na putu evropskih integracija i zato zbrzavaju njihovu izradu, predočio je Simonović.
Koliko sam obavešten, nova Medijska strategija trebalo bi da se napiše za mesec dana, rekao je Simonović i ocenio da je za takav dokument potrebna široka javna rasprava, pa tek onda da neka radna grupa usvoji dokument i prosledi na usvajanje.
Sumnjam da se iz ovoga što se sada sprema izaći bilo šta dobro za našu profesiju, zaključio je Simonović.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.