Bes građana na društvenim mrežama izazvalo je izveštavanje nekih medija koji su u fokus stavljali Babića i njegove povrede, gurajući u stranu smrt žene na naplatnoj rampi i okolnosti i odgovornost za nesreću.
Građani su podsećali da su tabloidi u ranijim saobraćajkama kopali i prelazili granice pristojnog i profesionalnog, a ovaj put su otišli u drugu krajnost – zid ćutanja.
Novinar i potpredsednik Nezavisnost udruženja novinara Srbije Željko Bodrožić napominje da sve govori o naopakom sistemu koji vlada u medijima u Srbiji.
U normalnim zemljama prvo bi javni funkcioner došao na tapet, naročito kad je takva tragedija u pitanju. Ovde se sve svodi na skeč i šalu, on se još i šali sa onim što se desilo – kaže Bodrožić.
Prva izjava Zorana Babića posle nesreće, kako su preneli tabloidi, bila je “dobro sam prošao, još ću vas gnjaviti”.
Društvo je zaglibilo u ludački vakuum. Više se ne zna šta je normalno, šta je nenormalno, a krivci su oni na vlasti. Odavno su izgubili vezu sa realnošću. Polusvet kada dođe na vlast, desi se izliv vlasti u mozak i oni se ponašaju tako – kaže Bodrožić.
“Velikom brzinom” Babić je juče i napustio Niš. Iako “reklamiran” od vlasti kao jedan od najmodernijih na Balkanu, i iako leči povredu koju je Babić imao – prelom butne kosti, Babić je ipak sanitetom prebačen u Beograd. Razlog, kako kažu iz Kliničkog, dužina lečenja i porodica.
Zbog dužine postoperativnog lečenja i zbog trajanja lečenja, takvu su odluku doneli lekari – rekli su iz KC.
Tu nije kraj “posebnostima” slučaja Babić. Da se direktor vozi autom firme koju vodi, u Srbiji nije nikakva posebnost. Međutim, kako su Južne vesti utvrdile, auto koji se „zakucao“ na naplatnoj rampi i u kojem je bio Babić nije vlasništvo Koridora.
Kobnu „škodu superb“ bugarska firma Trace kupila je Koridorima – što je bio uslov za posao na izgradnji Koridora 10. Stručnjaci to vide kao izvor moguće korupcije.
Ministar Stefanović je najavio ostavku Babića, ali je nastavio da tvrdi da je vozilo u vlasništvu Koridora. Na kraju, i sam Babić je potvrdio najavljenu ostavku.
Podsetimo, nesreća se dogodila 31. januara na naplatnoj rampi u Doljevcu, a vozač automobila u kojem je bio Babić je, prema svedočenju očevidaca, velikom brzinom naleteo na vozilo ispred i usmrtilo 52-godišnju ženu koja je bila u kolima koja su čekala da plate putarinu.
M. Z.
Od Vas se ovo i očekuje, objektivnost Vam je zakržljala, važno je samo napljuvati vlast, eto pljunuli ste verovatno ste sada lepši,pametniji,bogatiji i uspešniji…?
Draga Milijana, vozač funkcionera stranke koju podržavate (ili obožavate) je bahatom vožnjom ubio jednu ženu. To je „objektivnost“.
Vočač automobila je odgovoran za nesreću jer je kao šofer dužan i obavezan da poštije saobraćane znake i propise. Da lie je direktor koridora imao pravo da se vozi u automobilu preduzeća koje izvodi radove neka utvrdi nadležna komisija skupštine Srbije a javni tužilac neka utvrdi da li tu postoji sukob interesa. Činjenica je da je šofer prevelikom brzinom prekršio Zakone i izvršio ubistvo i po tom pitanju i treba da odgovara. U Zakonu treba da stoji da svako ubistvo treba da podčleže sankcijama.