Naime, u tekstu „Zbogom magistrali smrti“ objavljenom 20. maja na portaluNovosti, navodi se da su okončani radovi na pomenutoj istočnoj trasi Koridora 10 od belopalanačke Crvene reke do Bancareva i Jelašnice, te da puštanjem ove deonice za saobraćaj „magistrala smrti“ kroz Sićevačku klisuru postaje lokalni put od Pirota i Palanke ka Nišu.
Međutim, na sajtu Koridora Srbije navodi se da deonica Prosek – Crvena Reka u dužini od 22,5 kilometara iz tehničkih razloga ne može biti puštena u saobraćaj, kao i tunel Bancarevo, dok je i dalje u toku izgradnja tunela Bancarevo – Crvena Reka.
Takođe, tema emisije „Koridori“, koja se prikazuje na Radio-televiziji Srbije, između ostalog bili su i radovi na istočnoj trasi Koridora 10. U emisiji prikazanoj 15. maja, navodi se:
„Ekipa emisije Koridori obišla je radove na, delu glavne transportne žile kucavice, istočnom kraku Koridora 10 koja povezuje Malu Aziju i Zapadnu Evropu. Najveći deo auto-puta E80, od Niša do granice sa Bugarskom, koji je dug 87 kilometara, već je završen i pušten u saobraćaj… U toku su i intenzivni radovi i na deonici Bancarevo-Crvena Reka koja je duga 12,3 kilometara i koja je jedna od najtežih deonica na istočnom kraku Koridora 10.“
I pored nekoliko pokušaja, Koridori Srbije nisu odgovorili na pitanja Fake News Tragača.
Vest o okončanju radova preneli su i portali Telegraf, Srbija danas i Blic pod naslovima „Zbogom magistrali smrti: Kroz Sićevačku klisuru se ginulo kao na frontu, a sad ova deonica odlazi u istoriju“, „Najkrvaviji srpski drum zavio u crno hiljade ljudi“ i „Vozači u Srbiji su ovaj put zvali magistrala smrti, a sada odlazi u istoriju“. Takođe, sporni su i navodi da magistrala kroz Sićevačku klisuru odlazi u istoriju, s obzirom na to da će ova deonica nastaviti da funkcioniše kao lokalni put od Pirota ka Nišu.
Konacno neko da se oglasi povodom dezinformacija. Ja citala te vesti i ne mogu da verujem! Pa licno sam razgovarala sa radnicima koji rade tu deonicu, nema sanse ni do kraja godine da bude. To je deonica sa 40 i kusur „nestabilnih kosina“, u narodu poznate kao klizista. Zahvaljujuci tome sto je lokalnim samoupravama prepusteno da biraju trasu za deonicu, sada se suocavamo sa problemima koji su i te kako mogli da budu izbegnuti. Bice sigurno otvoreno stotinak metara puta na toj deonici, najmanje tri puta, po tradiciji ove vlasti…