Agencija se stoga obratila Odeljenju MUP-a za borbu protiv visokotehnološkog kriminala sa zahtevom da se utvrdi izvor i autor ove lažne vesti, koja javnost dovodi u zabludu, a grubo zloupotrebljava ime i brend Tanjuga.
Reč je o objavljivanju navodnog screen shot-a nepostojeće vesti Tanjuga na nepostojećoj stranici portala Blica, a list „Alo“ je danas popodne objavio da ova vest kruži društvenim mrežama, a da su je retvitovali pojedini predstavnici opozicije uz komentare, koje su kasnije povukli.
Tanjug očekuje da nadležni organi utvrde izvor lažne vesti, odnosno njenog autora, svestan dalekosežnih posledica ovakvih vesti, a posebno zbog pokušaja da se uverljivost laži „ojača“ Tanjugovim navodnim autorstvom.
To vidimo kao zloupotrebu agencije u „kreiranju“ određene atmosfere i negativnog stava u javnom mnjenju prema Aleksandru Vučiću i njegovoj politici.
Zašto zagovornicima određenih političkih ideja i interesa nije bila dovoljna moć društvenih mreža, na kojima, inače, mogu da izraze kakve god hoće stavove, već im je potrebna lažna vest, poturena Tanjugu, pitanje je na koje nema drugog odgovora već da za svoje političke teze utemeljenje traže i u lažnim vestima.
Zbog zloupotrebe Tanjuga u prljavoj kampanji agencija će tražiti zakonsko zadovoljenje i obeštećenje.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.