Najveći broj korisnika Instagrama u Srbiji, a računaju se samo stariji od 13 godina, dolazi iz starosne grupe od 20 do 29 godina (35,7 odsto). Udeo muškaraca te starosne dobi u ukupnom broju korisnika je 38,3 odsto, dok je procenat žena u toj populaciji nešto niži i iznosi 33,3 odsto.
Skoro četvrtina (23,07 odsto) korisnika Instagrama ima između 30 i 39 godina starosti, slede oni iz starosne grupe od 40 do 49 godina (16,35 odsto), a zatim najmlađi (od 13 do 19 godina), kojih je 11,5 odsto u odnosu na ukupan broj. Populacija iznad 50 godina čini 13,38 odsto svih korisnika, a među njima je 5,17 odsto starijih od 60 godina.
Među onima koji imaju više od 60 godina znatno popularniji je Fejsbuk, o čemu govori podatak da toj starosnoj grupi pripada skoro svaki sedmi korisnik (13,3 odsto) te društvene mreže u Srbiji, što je rast od 1,1 odsto u odnosu na decembar 2021. godine. S druge strane, udeo populacije koju čine mlađi od 19 godina i dalje je u padu i sada iznosi tek 2,76 odsto (godinu dana ranije 3,2 odsto) u odnosu na ukupan broj korisnika Fejsbuka.
Samo u Crnoj Gori Instagram popularniji od Fejsbuka
Najviše korisnika društvene mreže Fejsbuk u regionu, posle Srbije, ima Hrvatska – 1,9 miliona, sledi Bosna i Hercegovina sa 1,5 miliona, Albanija ima 1,2 miliona, a Slovenija milion. Fejsbuk nalog u Severnoj Makedoniji ima 992.600 korisnika, a u Crnoj Gori 304.000.
I Instagram ima najviše korisnika u Hrvatskoj (1,5 miliona), slede Bosna i Hercegovina i Albanija sa po 1,1 milion, zatim Severna Makedonija (774.000) i Slovenija (673.700), dok je najmanji broj korisnika te društvene mreže registrovan u Crnoj Gori – 380.400.
Najviše korisnika Fejsbuka ima između 30 i 39 godina (24,53 odsto), onih koji pripadaju starosnoj grupi od 20 do 29 godina je 22,85 odsto, dok je udeo populacije starije od 40, a mlađe od 49 godina 21,67 odsto. Udeo korisnika Fejsbuka starih između 50 i 59 godina u Srbiji je 14,9 odsto.
Društvena mreža Tviter u Srbiji ima 610.000 korisnika, LinkedIn 1,2 miliona, a Snepčet 1,8 miliona, pokazuju podaci koje su objavile te socijalne mreže. Broj korisnika Jutjuba u Srbiji je pet miliona, dok aplikaciju Vajber koristi 5,7 miliona vlasnika pametnih telefona.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.