Proizvod Content Insighitsa je urednički veb alat koji pomaže u proceni efekata i vrednosti objavljenih tekstova i autora preko složenog algoritma koji se svodi na metriku nazvanu Content Performance Indicator (CPI). Ona predstavlja vrednost koja se dodeljuje sadržaju, odnosno autoru, temi i rubrici, nakon prikupljanja podataka sa sajta na kom je tekst objavljen i mreža na kojima je deljen.
Od prethodne investicije kada je brojao 11 tim je porastao na 34 člana, u međuvremenu su otvorili kancelarije u Sofiji i Bostonu, a među svoje klijente uspeli su da ubroje Ringier Axel Springer, Süddeutsche Zeitung, Diario Noticias, Clarin, South China Morning Post, Daily Mail Group, De Persgroep…
Dvomilionsku investiciju su namenili jačanju tima u Srbiji, marketingu i podsticanju rasta, a u narednom periodu će akcenat staviti na proboj na američko tržište, o čemu CEO startapa Dejan Nikolić, kaže:
Trenutno radimo na tome da odškrinemo vrata. U pitanju su veliki, svetski poznati klijenti sa jakom pozicijom i sa uspostavljenom prodajnom organizacijom i lokalizovanom podrškom, očekujem da cemo imati dobru polaznu osnovu za dalje osvajanje tržista.
Zanimljivo je da su investitore i sada i ranije birali na osnovu toga kako mogu da doprinesu Content Insightsu. Tako su se među njima našli bivši urednici Wall Street Journala i The Washington Posta, kao i COO Reuters-Thompsona.
Oni su i dalje investitori, a za to je trebalo puno sreće i umrežavanja. Na kraju i odlučnosti da praviš rizične poteze. Da bih njih ubacio u rundu ja sam rasturio već sklopljenu iako nam je nestajalo para. Bilo je stresno ali se isplatilo.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.