05. apr 2017.

Onakav si kakva ti je pretraga

„Gugl”, „Fejsbuk” i „Tviter” sakupljaju najviše podataka o korisnicima na internetu

Dok se Donald Tramp sprema da potpiše odluku izglasanu nedavno u američkom kongresu, koja će dodatno smanjiti privatnost korisnika interneta, aktuelne su preporuke stručnjaka kako zaštititi lične podatke koji su u digitalnoj eri roba za prodaju. I to ne samo u SAD, na koje se nove mere odnose, jer podaci koje ostavljamo dok krstarimo internetom predstavljaju pravi rudnik informacija na osnovu kojih se može otkriti mnogo o osobi, od zdravstvenog stanja preko kupovnih navika do osetljivih podataka o ličnosti.

Kongres i prethodno Senat glasanjem su olakšali američkim pružaocima usluge interneta da ravnopravno sa kompanijama poput „Gugla” i „Fejsbuka” ubiru plodove tzv. ekonomije špijuniranja korisnika, u kojoj je sve što oni rade na internetu proizvod koji se može unovčiti, prvenstveno kod oglašivača.


Ceo tekst pročitajte na sajtu lista „Polititka”.

Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.

Send this to a friend