Kada je svojevremeno Dragan J. Vučićević sa celom redakcijom prebegao iz Kurira i osnovao Press, neki marketinški mag osmislio mu je reklamni slogan za novi list koji je glasio: “Isti Kurir, drugo pakovanje”
Mora da je tokom brainstorming tehnike osmišljavanja slogana, marketinška agencija imala problem kako da publici najjasnije dočara da će Vučićevićev novi proizvod ličiti na onaj stari. I onda se neko setio stare narodne izreke, koja se pritom i rimuje.
-Isto sranje, drugo pakovanje! – uzviknuo je marketinški mag u tri ujutru kada su već svi bili na ivici nerava zbog manjka ideja.
-Ljudi moji, odlično! Samo izbacite taj termin sranje, ipak naš list čitaju i deca! – uzviknuo je Vučićević.
-Okej! Je l’ može: “Isti Kurir, drugo pakovanje”? – pitao je marketinški mag.
-Ljudi moji, fenomenalno! – obradovao se Vučićević, pa je to tako postao prvi proizvod na srpskom tržištu koji se reklamirao jednom zaista fenomenalnom fekalnom parafrazom.
Ali je prava šteta što tokom nastavka karijere Vučićević nije nastavio da sa takvim kreativnim sloganima promoviše i ostale svojeručne poduhvate, jer bi reklamni moto njegovog najnovijeg medijskog čuda garantovano bio: “Informer kroz gusto granje”, što asocira na informisanje kroz gusto granje. A moguće i na nešto drugo.
Dok bi se “Teška reč” garantovano zvala “Tvrda stolica”.
U međuvremenu su sve televizije postale “isti Pink, drugo pakovanje”, cela politička scena je postala “isti Vučić, drugo pakovanje”, pa nekako deluje uobičajeno da vas, ako se ne uklapate u novostvoreni sistem, negde iza medijskog ćoška dočekaju Dragan J. Vučićević ili Željko Mitrović, dvojica najpoznatijih srpskih stilista za biračko telo .
I kažu vam: “Videćeš ti svoga Boga!”
Međutim, pre neki dan dosetili su se nove kletve: “Videćeš ti svoga Bogićevića”.
Bila je nedelja, Mitrovdan, 11 sati pre podne, kada sav pošten svet spava, a na Pinku počinje emisija “Rušenje Vučića”.
Onaj ko se probudio u podne i uključio televizor gde je uveliko išao spot sa natpisom: “Rušenje Vučića”, mora da se izdrao na ukućane.
-Pa dobro, bre, moroni, napolju ruše Vučića, a vi me ne budite! Tako sam se uspavao i 5. oktobra! Ovo vam nikada neću oprostiti! – urlao je taj opozicionar koji je prespavao Peti oktobar, al’ gde baš da se uspava na Osmi novembar.
U krupnom planu, posle džingla “Rušenje Vučića”, na ekranu video je Dragana J. Vučićevića kako sa slušalicama na ušima stoji u nekoj zamračenoj prostoriji i priča sa zidom.
-Vučićević već na poligrafu, revolucija jede svoje pečenje, a vi me ne budite! – urlao je onaj tek razbuđeni opozicionar, ubeđen da je “rušenje Vučića” uveliko u toku, čim je Vučićević sateran u neki mračni ćošak sa slušalicama na ušima, sastavnim delom svakog poligrafa.
Onda je primetio nešto čudno: ajde što Vučićević priča sa zidom, ali mu je bilo sumnjivo što zid sve vreme odgovara na Vučićevićeviće pitanja sa nekakvim mačvanskim naglaskom. Zaključio da je zid iz Šapca. Eventualno iz Bogatića.
Iz svega viđenog dalo se zaključiti, naime, da se zid preziva Bogićević, da je dao milion evra nekom Aci Rodiću da ne bi kupio Politiku, a da je Vučićević iznenađen tim podacima ko da je saznao da je njegov slogan “Isti Kurir, drugo pakovanje”, upravo ukrao Aleksandar Rodić, vlasnik Kurira. Originalno pakovanje.
Posle je u podnožju ekrana TV Pink non-stop išao kajron: “Molimo sve građane i pravna lica koji su bili reketirani od strane porodice Rodić da se jave na telefon 0113063401”.
I onda se onaj uspavani revolucionar razočarao: nije, izgleda, u toku rušenje Vučića, nego se Dragan J. Vučićević zaposlio kao telefonski operater na broju
0113063401, i prima prijave od građana koje je reketirao taj neki Aca Rodić.
Mada se najviše gledalaca javljalo sa dojavom da ih već godinama reketira Endi Rodik.
-Vučićeviću, kažite mi, mislite na Rodika? – pitao je prvi gledalac.
-Na koga, bre? – pitao je Vučićević.
-Andy Rodick! To je slično ko Aca Rodić. Samo na engleskom. Sigurno se sećate, majstor reketa, najbolji teniser sveta – ushićen je bio gledalac.
-Ma jok, bre, čoveče. Kakav Rodik! Rodić!!! – trajalo je to rušenje Vučića do popodne.
Od ponedeljka, pak, izgedalo je ko da je u Kuriru, originalno pakovanje, objavljen oglas: “Molimo sve građane i pravna lica koji su bili pregaženi na pešačkom prelazu od strane porodice Mitrović da se jave na telefon Ace Rodića”. I još jedan: “Molimo sve građane i pravna lica koji ne vole Aleksandra Vučića da se jave na telefon Aleksandra Rodića”.
Prethodno je Aca Rodić, zvani Andy Rodick, objavio za dva dana dve potpuno istinite naslovne strane. Na jednoj je pisalo: “Srbijo, izvini”, a na drugoj: “Vlast hoće mrak”.
Okolnost da Kurir dva dana zaredom objavljuje golu istinu na naslovnoj strani, verovatno će i Acu Rodića primorati da angažuje neku marketinšku agenciju sa jednostavnim zahtevom: “Molim vas, napravite mi neki slogan koji će čitaocima da objasni da je ovo ista ona novina od prošlog petka. Takoreći, ista ona novina od pre!”
-Uh, majku mu, Rodiću, kako to da smislimo? – bio je očajan marketinški mag.
-Pa smislite, evo, daću vam milion evra! – rekao je Rodick, umetničko Rodić.
Negde u tri ujutru, konačno, neki uspavani član marketinške agencije iz besa je lupio ideju: “Isto sranje, drugo pakovanje”.
-Odlično! To je to! – viknuo je Rodić, umetničko Rodick: “Samo izbacite taj termin sranje, ipak naš list čitaju i deca!”
-Je l’ može: “Isti Kurir, drugo pakovanje”? – pitao je marketinški mag.
-Bravo! Evo vam milion evra! – izvadio je Rodick aktovku punu evra i bacio je na sto.
Sutradan će u Informeru izaći naslov, koji će preneti Pink: “Aca Rodić dao milion evra marketinškoj agenciji za reklamni slogan koji je već platio Dragan J. Vučićević”.
I tako će do traje još neko vreme. Dok jednog dana za državni praznik ne bude proglašen Dan primirja Kurira, Pinka i Informera.
A kada taj rat bude osmišljavala neka marketinška agencija, slogan će verovatno lako smisliti.
-Sve vam je to isti… – biće na vrh jezika jednom od članova tima.
-Da, da… To vam je to! Sve vam je to isti… – reći će drugi.
-Kurir! – setiće se treći.
-Bravo, momci! Taj rat zvaće se: Sve vam je to isti Kurir!
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.