Kesić i ekipa Njuz neta poručili su da oni nisu krivi za to, te da se zainteresovani sa pitanjima o dužini emisije obrate nadležnima na O2. Pitali smo menadžment televizije zašto je emisija gotovo dvostruko kraća, a u odgovoru su nam poručili da je to interna stvar televizijske kuće u koju ne bi trebalo da se mešamo.
Neposredno pred emitovanje 118. epizode u subotu uveče, na zvaničnoj Fejsbuk stranici „24 minuta sa Zoranom Kesićem“ stajalo je sledeće obaveštenje:
„Dragi prijatelji, večerašnja 118. epizoda počinje u 21h. Od srca vam je preporučujemo. Epizoda traje 40 minuta. Nažalost, televizija O2 nam nije dozvolila da trajemo duže od 32 minuta, tako da se ne čudite ako vam se bude učinilo da tu nešto fali. I fali, osam minuta koje smo morali da isečemo. A pitanja „zašto je emisija ove sezone skraćena“ koja upućujete našoj ekipi, bolje uputite našoj televiziji. Oni će svakako znati zbog čega se njihova ubedljivo najgledanija emisija, višestruko gledanija od bilo koje druge emisije, skraćuje. Sigurno ima neke logike u odluci da se ukine čitav jedan reklamni blok prepun reklama (koje vas toliko smaraju) i da se televizija liši zarade od tih reklama. Sigurno ima logike i u odluci od pre par godina da se bez obrazloženja ukine repriza emisije, koja je takođe bila gledanija od ostalih emisija i koja je televiziji donosila zaradu od reklama. Ali da ne smaramo više (ko o čemu „24 minuta“ o skraćenju), hvala vam svima što nas gledate, a mi nastavljamo bitku za svaki minut, sekund, milimetar…“, poručila je ekipa emisije.
U potrazi za odgovorima, obratili smo se menadžmentu TV O2.
– Minutaža odnosno trajanje emisija, broj i raspored reklamnih blokova, i programska politika generalno, interna je stvar kuće, baš kao što su tiraž, broj strana, količina i raspored oglasa u listu Danas, te uređivačka politika Vaše cenjene kuće u koju se mi ne mešamo. Trebalo bi da vam je poznato da emisija „24 minuta sa Zoranom Kesićem“ traje upravo onoliko koliko stoji u nazivu – poručili su Danasu iz TV O2. Sem na pitanja o skraćivanju emisije i ukidanju reprize, ostali smo bez odgovora i na pitanje „Koja je logika da se minutaža najgledanije emisije skrati i da se ukine jedan reklamni blok koji televiziji donosi novac?“
Kesić: Pokušavaju da nam skrešu krila
Gostujući na Danasovom Media marketu na sajmu knjiga i medija, prvo pitanje upućeno ekipi emisije „24 minuta“ bilo je upravo zašto je u novoj sezoni emisija skraćena, na šta je urednik NJuz neta Marko Dražić rekao da je zvanično obrazloženje bilo da je emisija ovako dinamičnija. Zoran Kesić je objašnjenje televizije ocenio kao „potpunu nebulozu“.
– Već posle prve epizode istraživanja su pokazala da je naša emisija tri ili četiri puta gledanija od svega što se prikazuje na O2. Obrazloženje da će emisiju skratiti kako bi podigli rejting drugih emisija koje dolaze posle naše ne pije vodu. Tražili smo da nam se vrate minuti koji su nam oduzeti. Na nekoliko naših mejlova niko nije odgovorio. Onda smo, samoinicijativno, produžavali trajanje svake naredne emisije za po nekoliko minuta – rekao je Kesić. On je dodao da je isti razlog za skraćivanje emisije, kao i za ukidanje reprize pre nekoliko godina.
– Televizija se time lišila dva reklamna bloka koja su emitovana u reprizi. Ali, televiziji nije u interesu da zaradi, već da prođe što bezbolnije. Ne bi bilo obrazloženja da nas ukinu, jer nas narod voli – istakao je Kesić. On je zaključio da postoje razni pokušaji da se ekipi emisije 24 minuta „krila skrešu“, ali da će oni „lepršati koliko mogu“.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.