Prva tri dizajnerska rešenja su, osim fotografija naših reporterki, imala i poruke: „Ima ko da pita!“, „Mi pitamo!“, „Pitamo!“ – ali kompanija nije prihvatila ni jedno od ponuđenih.
Četvrto rešenje nije imalo poruku već samo fotografiju sa logoima N1 i emisije Reporteri, ali je i nakon toga tražena izmena dizajnerskog rešenja, objašnjavaju u kompaniji United Media, koja je ovaj posao dogovarala preko agencije Direct Media.
Na oglasnom rešenju koje smo mi poslali i koje smo dostavili ne postoji ništa od elemenata zbog kojih bi oni nas odbili, ističe direktorka marketinga i komunikacija United Media Anka Milošević.
„Znači mi, pošto nismo dobili konkretan odgovor zašto oni neće da štampaju i postave taj bilbord, mi možemo samo da pretpostavimo da nekome smeta da se u cenru Beograda pojavi ogroman megabord za Žaklinom Tatalović i Jelenom Zorić koje su prepoznatiljiva lica N1“, kaže Milošević.
Iz kompanije „Grifon media“ kažu da na naša pitanja o bilbordu nisu u mogućnosti da odgovore zbog klauzule o tajnosti ugovora koje su potpisali sa Direct Media.
Blic odbio PR tekst United Media
Iz United Media ukazuju na još jedno odbijanje – i to od dnevnog lista Blic koji nije pristao da emituje PR tekst povodom slučaja Telekoma Srbija i Telenora. Kažu da su dobili odgovor da je tekst – agresivno prozivanje.
„U ponedeljak smo poslali saopštenje o dogovoru Telekoma i Telenora, smatrajući da javnost treba da čuje i našu stranu priče i da ta strana, naša, priče treba da bude plasirana i kroz mejnstrim medije koji su prethodnih dana objavljivali isključivo saopštenja Telekoma i Telenora i intervjue sa direktorima tih kompanija. Pošto im to, očigledno, nije bilo interesantno kao vest, pokušali smo da informaciju plasiramo kao plaćeni PR tekst na sajtu, međutim odbili su nas sa obrazloženjem da – parafraziraću – ali mnogo prozivamo u tom saopštenju“, objašnjava Anka Milošević.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.