Kandidat vladajuće koalicije Aleksandar Vučić je i prošle sedmice bio najzastupljeniji u programima elektronskih medija – sa 26,48 odsto ukupnog vremena posvećenog predsedničkim kandidatima, iako je deo sedmice proveo obavljajući premijerske dužnosti u inostranstvu.
To se navodi u analizi agencije za praćenje i analizu medija Kliping za period od 13. do 19. marta, koja se premijerno objavljuje u Danasu.
„Udeo Aleksandra Vučića u ukupnoj minutaži znatno je opao u odnosu na period pre zvaničnog proglašenja kandidata, ali je i dalje najzastupljeniji u elektronskim medijima, pre svega zbog medijske prisutnosti na Pinku, Prvoj i Hepiju. Ostali kandidati su imali znatno manju zastupljenost, pošto drugoplasirani Saša Janković ima 9,97 odsto vremena, a trećeplasirani Vojislav Šešelj 8,41 odsto. Mediji su najmanje izveštavali o predizbornim aktivnostima Saše Radulovića, koji je dobio 5,84 odsto vremena, kao i Luke Maksimovića – Ljubiše Preletačevića Belog sa 4,23 odsto prostora“, kaže za Danas Ilija Vučević iz Klipinga.
Analiza Klipinga pokazala je da su predsednički kandidati najravnopravniji tretman, kada su u pitanju afirmativni prilozi, imali u Dnevniku 2 RTS, a ni N1 i RTV1 nisu u većoj meri izdvajali nekog od kandidata u odnosu na ostale. Na TV Pink je zabeleženo duže trajanje kritičkih od afirmativnih priloga za opozicione kandidate Sašu Jankovića (211) i Vuka Jeremića (312 sekundi), dok je N1 posvetila znatan prostor kritičkim objavama o Aleksandru Vučiću, zaključuje se u analizi agencije Kliping.
Analizom su obuhvaćene centralne informativne emisije na kanalima RTS1, Pink, B92, Prva, Hepi, RTV1 i N1. Kako se navodi, medijski prilozi o aktivnostima premijera Vučića nisu uračunati u njegovu predizbornu kampanju, već su isključivo analizirani prilozi u kojima su se Vučić i ostali predsednički kandidati direktno obraćali biračima u kontekstu predstojećih izbora.
Autor: B. C.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.