Portalom N1 Slovenija upravljaće u tu svrhu osnovana firma Adria News, čija je direktorla Katja Šeruga, koja je ujedno i glavna urednica portala. Investicija u Sloveniji iznosi 1,3 miliona evra, izvestila je Slovenačka tiskovna agencija (STA).
“Portal, koji će raditi na adresi n1info.si, razvijaće se kao profesionalna, nezavisna i odgovorna medijska kuća, baš kao i ostali portali N1″, rekli su iz United Media. Strateški cilj je razvoj svih digitalnih mogućnosti, pa u tom kontekstu nisu planirali poseban televizijski program N1 u Sloveniji, dodaju iz kompanije.
“Dolazak N1 u Sloveniju ispunjava me nadom da će novinarstvo u Sloveniji ojačati. Stvaraćemo informativne, dubinske, sportske i druge sadržaje koji će čitataocima i gledaocima, često u realnom vremenu, biti jednostavno dostupni na n1info.si. N1 brani profesionalno, verodostojno i – što je vrlo važno – nezavisno novinarstvo”, rekla je Šeruga.
U novinarskoj ekipi, koju je okupila Šeruga, biće, između ostalih, Suzana Lovec, Miha Orešnik, Meta Roglič, Neda Došenović i Sarah Neubauer. Trenutni urednik Sporta Martin Pavčnik dolazi u redakciju portala Sport kluba koji postaje sportklub.n1info.si.
Izvršna direktorka United Media Aleksandra Subotić kaže da je N1 primer kako s istinitim i objektivnim informacijama, bez senzacionalizma i tabloidnog pristupa, steći verodostojnost.
“Uvereni smo da će naša ekipa u Sloveniji uskoro steći poverenje građana i postati njihov glavni izvor informacija”, rekla je Subotić.
N1 je sa radom počeo 2014. godine u Srbiji, Hrvatskoj i BiH. Sedište ima u Luksemburgu, a produkcijski centri za televizijske programe i uredništva portala su u svakoj od država u kojima N1 deluje.
N1 je ekskluzivni partner američke medijske kuće CNN u ovom delu Evrope. Sa CNN-om ima ugovor o partnerstvu koji omogućuje prenos članaka, intervjua, emisija, dokumentarnih filmova, fotografija i drugog internet sadržaja.
“Reporteri CNN izveštavaju ekskluzivno za N1 u regionu. Saradnja je uzajamna, što znači da CNN takođe prenosi sadržaj N1. CNN nema uticaj na uredničku politiku N1”, poručili su iz kompanije.
Svaki od portala, prema njihovim rečima, deluje nezavisno i stvara sadržaj za svoje tržište, a svaki od njih mesečno ima između 1,2 i 2,2 miliona korisnika.
U okviru United Media u Sloveniji deluju i sportski televizijski program Sport klub, kao i agencija Cas Media. Portfelj kompanije uključuje 50 kablovskih televizijskih programa, pet nacionalnih TV kuća, 27 portala, pet radijskih stanica i sedam štampanih medija, naveli su iz kompanije.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.