Informisanje s televizijskih ekrana dominantno je među svim ispitanicima: od 82 odsto u Srbiji, do čak 91 odsto na Kosovu. Na skali između njih su Albanija (84 odsto), Crna Gora (86) i Severna Makedonija (87 odsto), pokazalo je istraživanje koje prenosi beogradski „Novi magazin“.
Na dnevnom nivou u Srbiji je prosečno vreme gledanja TV programa poraslo za čitava dva sata u odnosu na raniji period. Uz TV-ekrane su različite generacije, iz različitih razloga, uključujući više slobodnog vremena ili školskih obaveza (nastava na daljinu).
Kada je reč o internetu i štampi, prednjači Severna Makedonija sa 64 odsto, a na začelju je Albanija sa 33 odsto ispitanika koji se informišu iz tih izvora. Između su gotovo izjednačene Srbija (46) i Crna Gora (47 odsto), dok je Kosovo bliže Albaniji sa 62 odsto.
Čitanost štampe opada između ostalog i zbog ograničenja kretanja njenih konzumenata, a to su najčešće stariji od 65 godina.
U Srbiji grupacija između 18 i 29 godina preferira internet na štetu TV (82 prema 58 odsto), dok su stariji od 65 godina usmereni na televizijski program (92 naspram sedam odsto).
Najuravnoteženiji u izvoru informisanja su oni bliži srednjem dobu između 30 i 45 godina (internet 75, TV 72), dok naredna starosna grupacija, između 45 i 59 godina, daje prednost televiziji (88 odsto) u odnosu na internet (40 odsto).
„Podaci o veličini internet auditorijuma ukazuju na to da se on uvećao oko 30 odsto tokom kritičnog meseca marta, a da je poraslo i prosečno vreme provedeno uz ovaj mediji“, navedeno je u istraživanju.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.