Ona je preciitzirala da su na proslavu , koja je održana sinoć, pozvani “relevantni mediji” što znači da svi oni koji nisu pozvani su, po oceni kompanije ( da li bi smela da tako piše da to nije stav nekoga u “Zdravlju”) “nerelevantni”.
Za džabe objavljivanje PR teksta o “Zdravlju” potrebni su i ovi “nerelevantni”, očigledno.
Na stranu to što takav odnos bilo kog pravnog lica u Srbiji znači kršenje Zakona o javnom informisanju koji zabranjuje bilo kakvu diskriminaciju medija pa i u pozivanju na svečanosti.
A valjda i te “nove gazde” , stvarne ili fiktivne, “ZDravlja” moraju da poštuju zakone u Srbiji u kojoj rade.
Regionalna informativna agencija JUGpress je odgovorila PR agenciji iz Beograda da neće objaviti ovaj tekst a odgovbro, u kome smo naveli razloge, prenosimo u nastavku ovog teksta.
Šta će odlučiti kolege iz drugih medija, to je na njimaž
ODGOVOR
Postovani,
Izvesna Ana Stojanović, koja radi u Zdravlju , je juče na privatnom fejsbuk profilu glavnog i odgovornog urednika leskovačkog nedeljnika Nova Naša reč Nikole Milićević, koji je i saradnik Regionalne informativne agencije JUGpress ali, i dugogodišnji novinar i urednik lista “Zdravlje”, odakle je i otišao u penziju , pisala u ponovljenim komentarima da je kompanija sinoć u Leskovcu imala proslavu na koju su pozvani “samo relevantni mediji”. Sigurni smo da se ne bi usudila da tako javno prenosi ove stavove da oni nisu i stavovi kompanije,ili bar njihove PR službe. Takođe, sigurni smo da procedure u kompaniji ne dozvoljavaju baš ovakvo pisanje po privatnim fejsbuk priofilima, uz insinuiranje da Milićević, zapravo i nije novinar (??!!) , kao lični stav bilo kog zaposlenog. U svakom slučaju, to nije naš problem već njihov..
Kako JUGpress nije pozvan na tu proslavu, na koju su, kako Ana Stojanović piše pozvani “samo relevantni mediji” , a ni Nova Naša reč kao ni najveći broj leskovačkih medija nisu dobili pozive, smatramo da kompanija procenjuje , ili njihova PR služba ili menadžement , da smo mi nerelevantan medij i ocenjujemo da je licemerno da se onda nama šalje za besplatno objavljivanje PR tekst o kompaniji uz fotografije sa proslave na koju su pozvani samo “relevantni mediji”.
Takođe, smatramo vrhunskim bezobrazlukom da kompanije koja je registrovana i radi u Leskovcu, leskovačkim medijima upućuje PR tekst preko PR agencije iz Beograda, umesto da sami sazovu konferenciju za novinare iz ovog grada. Inače na pitanja poslata mejlom ne odgovaraju.
Molimo vas da ovo prenesete/prosledite kompaniji.
JUGpress
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.