29. sep 2023.

KRIK dobitnik nagrade EU za istraživačko novinarstvo

IZVOR N1

Redakcija istraživačke novinarske mreže KRIK dobitnik je prve nagrade za istraživačko novinarstvo, koju dodeljuje Delegacija Evropske unije u Srbiji, za serijal priča o kriminalnom klanu Darka Šarića, koje imaju međunarodnu vrednost, a do kojih su novinari došli sopstvenim radom.

20. sep 2023.

Maja Nikolić za Danas: Radimo u nemogućim uslovima

IZVOR Danas

Na najvećoj regionalnoj digitalnoj konferenciji o trendovima u telekomunikacijama i medijima – DIGITAL 23, održanoj u petak u beogradskom hotelu Hajat voditeljki i urednici emisije „Među nama“ Maji Nikolić uručeno je prestiženo priznanje za najbolju domaću zabavno-informativnu emisiju. Ova nagrada stiže kao još jedna potvrda kvaliteta programa televizije Nova, koja nastavlja da kreira i emituje najatraktivniji i najkvalitetniji sadržaj za svoju publiku, poštujući standarde profesionalnog novinarstva.

13. sep 2023.

Opasna magla

IZVOR CINS

Kada si poslednji put slušao priču o tome kako je neko trošio tvoje pare? Glasna žica je prvi istraživački narativni podkast na ovim prostorima, u produkciji CINS-a.

12. sep 2023.

Istraživanje UNS: Pogoršano stanje radnih prava novinara i medijskih radnika

Piše Una Grekulović

Istraživanje Udruženja novinara Srbije pokazalo da novinari misle da nisu zaštićeni od pretnji, nasilja i uznemiravanja, a kao najveću prepreku za ostvarivanje radnih prava ističu izostanak političke volje i loš rad državnih institucija. Više od polovine ispitanika reklo je da uopšte ili uglavnom nije zadovoljno svojim primanjima

12. sep 2023.

Oljača: Medijska scena devastirana

FoNet
IZVOR N1

Koliko se u Srbiji praktikuje demokratija, toliko ima i slobode u medijima, što jasno govori da je medijska scena devastirana, izjavio je predsednik udruženja "Koraci" Marko Oljača i označio kao nasilje sve što nas okružuje, počev od medijskog sadržaja, pa nadalje.

12. sep 2023.

George Costanza na HTV-u

Piše Boris Dežulović

Ono što je u Americi zajebancija, u nas je upravo protokol. "Volim kulturu, mogao bih raditi nešto u vezi s kulturom. Ili, recimo, istraživačko novinarstvo. Znam! Mogao bih biti voditelj Dnevnika!" naglas razmišlja naš George

11. sep 2023.

Zoran Panović: Besmisleno je porediti N1 i Novu S sa televizijama sa nacionalnom frekvencijom

Piše Marija Stojanović
IZVOR Demostat

Na mnogim televizijama se ne vidi da ljudi protestuju, ili se to interpretira u sasvim drugom kontekstu... Medijska situacija je suštinski bitna za slobodne izbore. Naše društvo se nalazi u ozbiljnim dilemama i konfuzijama, i ako imamo izbore oni moraju biti jedna ozbiljna debata o suštinskim pitanjima ovog društva - gde idemo, šta hoćemo, kakav je odnos prema Kosovu, a ne da to bude opet jedno zamajavanje medijsko ko će da nakalemi koliko mandata, to je jednostavno loš put, naglasio je Panović.

11. sep 2023.

Matjaž Nemec: Bez slobode medija nema fer izbora

Piše Marija Stojanović
IZVOR Demostat

Na ulicama Srbije su građani koji s pravom traže promene od vlasti i teže normalizaciji. Sada je na političkim akterima da ispune te zahteve. I baš zbog toga su Srbiji potrebne potpuno funkcionalne, transparentne i demokratske institucije, zaključuje naš sagovornik

08. sep 2023.

Objavljena ruta novog protesta „Srbija protiv nasilja“, šetaće se od Vlade Srbije do zgrade Pinka (MAPA)

IZVOR Danas

Pozivamo građane na protest „Srbija protiv nasilja“ i molim vas da pozovemo sve na protest i one koji se dvoume. Protest u petak, će početi ispred Vlade Srbije, odatle će se građani kretati Ulicom knezna Miloša, Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića do zgrade TV Pink, saopšteno je na konferenciji za novinare opozicije narodni poslanik Radomir Lazović.

07. sep 2023.

Dopunske delatnosti – manje vremena za novinarski rad ili „slamka spasa“ za kvalitet sadržaja

Pišu S.Dimitrijević, A.Ničić
IZVOR UNS

Mnoge medijske kuće zarad finansijskog opstanka obavljaju i dopunske delatnosti poput produkcije multimedijalnog sadržaja za klijente, izdavanja prostora i otvaranja kafića. Neke od njih danas vrlo uspešno posluju, a finansijska stabilnost omogućila im je da im umesto „trke za klikovima“ imperativ bude kvalitet medijskog sadržaja koji proizvode.