On je, gostujući na televiziji Pink, naveo da se to najbolje može videti prilikom problema s nalogom na Google i načina njegovog rešavanja, što je dosada bilo jako teško.
Upravo zato je određen i predstavnik za Srbiju.
„Tako sada svaki gradjanin i dalje može da se obrati centrali Google u Americi. Ali gradjani mogu da se obrate i predstavniku u Srbiji, što bih ja savetovao“, objasnio je i podsetio da je Google odredio za svog predstavnika kancelariju BDK advokati, iz Beograda.
Toj kancelariji može se obratiti za pomoć i bilo koju informaciju koja se tiče privatnosti, zaštite podataka o ličnosti i slično.
Do sada je problem bila kontrola nad nalozima, koja, po Marinovićevim rečima, prvenstveno treba da bude na vlasniku naloga.
„On treba da vrši kontrolu koliko god može i naravno da bude oprezan šta sve stavlja na društvene mreže: koje fotografije, koje video snimke, da se ne bi posle 10, 15, 20 godina pokajali zbog toga što su, kao mladi nešto stavili na društvenu mrežu, a sada bi to da uklone jer im to kvari imidž“, naveo je.
Ali kada se to već desi ili neko drugi to zloupotrebi vlasnik naloga, koji nije sam rešio problem, sada ima kome da se obrati.
„To i dalje ne znači da morate da se obratite predstavniku Google-a. Vama i dalje stoje na raspolaganju neki alati koje propisuje Zakon o zaštiti podataka o ličnosti, kao što je pritužba Povereniku, tužba sudu i tako dalje. Ali moj savet je da ovo bude prvi korak“, zaključio je Marinović.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.