Već sam naziv novog brenda nagoveštava šta je „ShopiNS“ – to je nova onlajn prodavnica koja na prepoznatljiv i autentičan način pokušava da pruži odgovor na pitanje „Šta je novosadski?“, a sa ciljem da oni najverniji slušaoci i čitaoci konačno dobiju mogućnost da na konkretan način podrže i pomognu rad redakcije u koju veruju već više od dve decenije.
„Još pre 24 godine obavezali smo se da ćemo raditi u interesu javnosti i sa uspostavljenim visokim standardima novinarske profesije, da ćemo izveštavati tačno, pravovremeno i objektivno. Publika nam je uzvratila poverenjem, i iz godine u godinu je sve brojnija. Pokretanjem ShopiNS-a sada želimo da im pružimo mogućnost da obraduju sebe ili nekog sebi dragog nudeći im zanimljive proizvode sa autentičnim ilustracijama i pratećim porukama koje mogu sa ponosom da koriste, znajući da su podržali ono što vredi. Jer svaki doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je za našu budućnost“, rekao je direktor novosadskog 021 Slobodan Krajnović.
Upečatljive poruke koje oslikavaju duh panonskog grada poznatog po određenom tempu života, izgovora reči i naročitom duhu osmislili su kreativci sa 021, a odličan ilustratorski posao uradila je Olivera Popović, koja je mnogim Novosađanima poznatija kao Oli Poppins. Time se 021 porodica uvećala za još jednog člana, u kojoj sem dva medija (radija i portala) i Radio kafea, kulturnog utočišta Novosađana, sada postoji i internet porodavnica.
Nedavno je redizajniran sajt portala 021.rs, a nakon pokretanja ShopiNS-a, u ovoj medijskoj kući najavljuje da je to samo deo novih sadržaja koje će pokrenuti u narednom periodu.
Šta sve donosi „ShopiNS“ možete da pogledate na veb adresi shopins.rs.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.