Gajović je u pisanoj izjavio naveo da je radio mediji koji dopire do najširih slojeva stanovništva i značajno doprinosi obrazovanju građana, njihovom kulturnom i političkom razvoju.
Navodeći da radio nije nestao iako su mu, usled razvoja tehnologije, to predviđali, pogotovo pojavom televizije kao elektronskog medija, Gajović je ukazao da je radio doživeo velike transformacije i zauzima jedno od najznačajnijih mesta u informativnom sistemu Srbije, što je karakteristično za zemlje članice EU.
Ministarstvo svakog dana osluškuje tržište i prati potrebe ovog medija, jer smatra da postoji prostor i želja za njegovim unapređenjem, rekao je Gajović i dodao da je za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja za radio u 2020. godini Ministarstvo opredelilo 30 miliona dinara i da će nastojati da taj iznos vremenom povećava.
„Na taj način, Ministarstvo doprinosi podizanju kvaliteta radio programa i pomaže mu da se razvija“, kazao je Gajović. Svetski dan radija utvrdio je Unesko 2011. godine, pošto je 13. februara 1946. godine prvi put emitovan program Radija UN. Cilj praznika je promocija radija i svih onih dobrih mogućnosti koje taj medij pruža.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.