Ova jedinstvena manifestacija u regionu okupiće naše najveće izdavače dnevnih novina, magazina, novinarska udruženja i agencije, digital, specijalizovana i regionalna izdanja, kao i druge organizacije i udruženja iz oblasti medija i tržišnih komunikacija.
I ove godine Sajam medija, komunikacija i marketinga, “Media market” biće svojevrsna berza informacija iz medijskog biznisa i prilika za razmenu ideja, uspostavljanje saradnje i pokretanje novih projekata.
Sa postavkom hale 3, u kojoj se održava “Media market”, kao glavnog ulaza na Sajam knjiga, zanimljivim konceptom, bogatom ponudom i atraktivnim izgledom, već u prve dve godine postojanja opravdao je očekivanja izlagača i posetilaca. Veliki odziv medija i preko 170. 000 posetilaca to nedvosmisleno pokazuju i potvrđuju da je “Media market” pravo mesto da se mediji i medijski profesionalci, a, pre svega, urednici i novinari, predstave i direktno susretnu sa svojim aktuelnim i potencijalnim čitaocima I gledaocima.
Atraktivna predstavljanja starih i novih izdanja, društveno odgovorne aktivnosti izlagača i mogućnost da učestvuju u brojnim promocijama, nagradnim igrama i drugim aktivacijama privlače veliku pažnju publike. Pored dešavanja na štandovima izlagača, i izbor tema i predavača i panelista u okviru pratećeg programa “Media marketa” dobio je visoke ocene. Medijske stručnjake i sve ostale zainteresovane i ove godine očekuju značajne i atraktivne teme i kompetentni učesnici sajamskih panel diskusija i predavanja.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.