Iza vibera nalazi se „Fejsbuk“ koga je koristilo 68 odsto ispitanika, treće mesto dele „Instagram“ i „Fejsbuk“ mesindžer sa 59 odsto, a četvrti je „Vocap“ koga je koristilo 55 odsto ispitanika, saopštila je agencija.
Polovina ispitanih građana čita vesti preko novinskih aplikacija na mobilnom telefonu, a mape, navigaciju i turističke aplikacije koristi nešto manje od trećine. Raste broj ljudi koji gledaju TV programe na mobilnom telefonu, kao i broj onih koji igraju igrice, dok izuzetno visok broj građana koristi desktop ili laptop računar, skoro 80 odsto.
Konzole za igrice ima oko šest odsto, dok pametne satove koristi tri odsto građana. Iako mali procenat građana ima najsavremenije digitalne uređaje i servise, kao što su pametni uređaji za domaćinstvo, uređaj za virtualnu stvarnost, pametne narukvice ili slično, u Srbiji taj broj iz meseca u mesec sve više raste.
Kantar je međunarodna kompanija za tržišna i društvena istraživanja i posluje u Srbiji više od 20 godina. TMG Insights je deo velike istraživačke grupacije Kantar.
Ova međunarodna kompanija za tržišna i društvena istraživanja, posluje u Srbiji više os 20 godina (bivši TNS Medium Gallup). Istraživanje se sprovodi na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Srbije, uzrasta od 15 do 65 godina na mesečnom nivou.
Intervju se obavlja licem u lice, u domaćinstvu ispitanika. Mesečno anketiranje obuhvata uzorak od preko 1.200 ispitanika, dok se na godišnjem nivou ispita više od 14.400 građana Srbije, piše u saopštenju.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.