Takođe, sve više srpskih domaćinstava svoje antene usmerava ka satelitima, čak četiri puta više nego pre šest godina.
„U 2020. godini, kompanija SES je dostigla doseg od 1,78 miliona TV domaćinstava, što je 73 odsto ukupnog broja takvih domaćinstava u Srbiji, delom kroz Telekom Srbiju, a što je povećanje od 24 odsto od 2014. godine. Pored toga, kompanija SES je izvestila i o povećanju od 390 odsto kada je reč o zastupljenosti HD prijema u domaćinstvima sa televizorom u poređenju sa 2018. godinom, i sada obezbeđuje HD sadržaj za 1,57 miliona TV domaćinstava”, navodi se u saopštenju ove kompanije.
Prema istraživanju, preko dva miliona TV domaćinstava gleda program u HD formatu, što je čak 86 odsto. Kada je reč o Ultra HD TV ekranima, primetno je da oni takođe postaju sve popularniji u Srbiji. Čak 29 odsto TV domaćinstava je gledalo UHD TV sadržaj u 2020, u poređenju sa 16 odsto samo dve godine ranije.
Još jedno primetno povećanje jeste broj srpskih TV domaćinstava koja koriste OTT (platforme kao što su Netflix ili HBO) na svojim TV uređajima, na 32 odsto u 2020. godini, što je oko 800.000 domaćinstava. To je značajan kontrast u poređenju sa 2014. godinom kada nije bilo domaćinstava koja koriste OTT servise, ali i sa 2018, kada je taj broj iznosio 300.000.
Kada je reč o tradicionalnom TV tržištu u Srbiji, istraživanje je pokazalo da je ono tokom prethodne godine bilo izuzetno stabilno, uz kablovsku televiziju koja obuhvata polovinu (51 odsto) od ukupno 2,45 miliona TV domaćinstava, a odmah iza nje su IPTV (20 odsto) i zemaljska televizija (16 odsto). Istraživanje je pokazalo da je satelitska televizija takođe u umerenom porastu i sada je dostigla 13 odsto sa 300.000 TV domaćinstava u 2020, u poređenju sa 200.000 u 2018. godini.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.