Tompson je izjavio da će kompanija „nastaviti s razvojem digitalne prisutnosti i ponovo proceniti potražnju za štampanim izdanjem“. „Njujork tajms“ je u poslednja tri meseca 2017. godine dobio 157.000 novih digitalnih pretplatnika, dodao je.
Tompson je rekao da želi da štampano izdanje „preživi što je duže moguće“, ali priznaje da „verovatno ima rok trajanja“.
„Odlučićemo kad vidimo ekonomske pokazatelje. Možda će doći vreme kada štampanje novina više neće imati smisla„, izjavio je Tompson.
Prihodi od digitalne pretplate za „Njujork tajms“ porasli su za više od 51 odsto u poslednja tri meseca 2017. u odnosu na isti period 2016. Vrednost deonica kompanije porasla je ove godine više od 20 odsto, piše CNBC. Pod Tompsonovim vođstvom, „Njujork tajms“ je postala prva novinska organizacija na svetu s više od milion isključivo digitalnih pretplata.
„Nema sumnje da više zarađujemo na pretplatnicima na štampano izdanje. Međutim, digitalnih pretplata možemo imati mnogo, mnogo više. Već imamo više digitalnih pretplatnika od onih za štampano izdanje. Digitalno izdanje raste vrlo brzo„, rekao je Tompson.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.