04. sep 2020.

Fejsbuk neće dopuštati nove političke reklame u nedelji pred američke izbore

Fejsbuk je objavio da neće prihvatati nove političke reklame u nedelji uoči američkih predsedničkih izbora 3. novembra.

Foto: Pixabay

Fejbuk, najveća društvena mreža na svetu, tada će i dalje dopuštati političke spotove koji su već u sistemu, kao i omogućavati izmenu njihovih ciljnih grupa ili uloženih sredstva, ali neće dozvoljavati izmene sadržaja ili dizajna reklama.

Korporacija je objavila i da će posebno označavati objave kandidata i kampanja koji će tvrditi da su pobedili pre objave zvaničnih rezultata.

U razgovoru za CBS objavljenom u četvrtak, osnivač Fejsbuka Mark Zakerberg kazao je kako će se te mere „definitivno odnositi i na predsednika“ te da će se „primenjivati jednako na sve“.

U objavi na Fejsbuku kojom je najavio promene Zakerberg je izrazio zabrinutost oko jedinstvenih izazova s kojima će se birači ove godine susresti zbog pandemije koronavirusa koja je izuzetno povećala broj onih koji će glasovati dopisnim putem.

„Zabrinut sam da bi zbog podeljenosti naše nacije i toga što će konačni rezultati možda stići nakon nekoliko dana ili nedelja moglo biti većih mogućnosti građanskih nemira širom države“, napisao je direktor te društvene mreže.

Dodao je da Fejsbuk „sve više beleži pokušaje potkopavanja legitimnosti izbora unutar naših granica“, kao i sve više uticaja stranih faktora. Zbog toga će društvena mreža označavati i one objave koje pokušavaju smanjiti legitimnost rezultata.

Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.

Send this to a friend