Fejsbuk je o tome, kako je saopšteno, obavestio američke vlasti koje istražuju navodnu umešanost Rusije u predsedničke izbore u SAD 2016. godine.
„U sklopu proruske kampanje, potrošeno je 100.000 dolara na oko 3.000 reklama u periodu od dve godine, zaključno sa majem 2017. godine“, saopštila je ta društvena mreža.
Dokazi su predati specijalnom tužiocu Robertu Mileru, koji nadzire istragu o navodnoj umešanosti Rusije u prošlogodišnje američke predsedničke izbore.
Plaćeni oglasi su korisnike usmeravali ka 470 naloga koji su širili lažne informacije ili su kršili uslove te društvene mreže.
„Reklame i nalozi su se fokusirali na širenje različitih društvenih i političkih poruka“, navodi se u saopštenju Fejsbuka.
„Ti nalozi su sada ugašeni“, izjavio je direktor Fejsbuka za bezbednost Aleks Stamos.
Proruska kampanja je otkrivena u sklopu interne istrage Fejsbuka o mogućim zloupotrebama te društvene mreže tokom predizborne kampanje u SAD.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.