Niz velikih kompanija, marketinških firmi i britanskih vladinih organizacija povukli su oglase sa „Jutjuba” i drugih „Guglovih” platformi ili planiraju da to urade posle otkrića da se reklame pojavljuju pored ekstremističkih sadržaja.
Lanac konfekcije „Marks end Spenser”, televizija Skaj, telekomunikacioni džin „Vodafon” i tri velike banke pridružili su se rastućoj listi onih koji ne žele da rizikuju da se njihovo ime pojavi uz video-snimke čiji autori promovišu ekstremizam i po poslovnom modelu „Jutjuba” uzimaju deo oglasnog kolača. Na svakih hiljadu klikova na oglas, autor snimka uz koji se oglas pojavljuje zaradi oko šest funti, što je po proceni stručnjaka ekstremistima moglo da donese 250.000 funti (288.000 evra).
Reklame su se između ostalog pojavljivale uz snimke bivšeg vođe Kju-kluks-klana Dejvida Djuka, piše „Gardijan”, i sam među onima koji su povukli oglase sa „Gugla” kada je na problem ukazalo istraživanje novinara londonskog „Tajmsa”.
Ceo tekst pročitajte na sajtu lista „Politika”
Autor: J. J. K.
[povezaneprice]
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.