Ukupno je oko 150 miliona korisnika Fejsbuka i Instagrama videlo takve sadržaje tokom 2015. i 2016. godine, rekao je pravni direktor Fejsbuka Kolin Streč tokom saslušanja pred obaveštajnim povereništvom američkog Senata.
To je u poslednja dva dana drugo parlamentarno saslušanje posvećeno ulozi društvenih mreža u kampanji ruskog dezinformiranja.
Na Instagramu, koji pripada Fejsbuku, oko 120.000 objava stvorili su ruski operateri. Videlo ih je 16 miliona korisnika od oktobra 2016. i oko četiri miliona pre tog datuma, rekao je Streč.
Tome treba dodati 126 miliona korisnika Fejsbuka koji su videli članke ruske kompanije Interent Research Agency, povezane s ruskim obaveštajnim službama, kako bi uticali na izbore.
Ukupno je oko 150 miliona osoba bilo zahvaćeno ruskim dezinformacijama na te dve platforme, rekao je Streč.
Twitter i Google takođe učestvuju u saslušanju pred senatorima koji su besni zbog zakasnele reakcije internetskih divova protiv lažnih računa i robota kojima upravlja Rusija ili neke druge zemlje.
Ostavljanje komentara je privremeno obustavljeno iz tehničkih razloga. Hvala na razumevanju.